י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
רפואה שלמה

לאחר שנדבק בקורונה: ח"כ ביטן אושפז בטיפול נמרץ

חה"כ דוד ביטן מהליכוד הגיע אמש לבית החולים שיבא תל השומר לאחר שלא חש בטוב. ואושפז בטיפול נמרץ כשהוא סובל מקשיי נשימה. ביטן התבשר כי נדבק בנגיף ביום שני האחרון, אחרי שהשתתף בטקס קבלת הפנים למאות עולים מאתיופיה יחד עם ראה"מ בנימין נתניהו

לאחר שנדבק בקורונה: ח"כ ביטן אושפז בטיפול נמרץ
דוד ביטן צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

ח"כ דוד ביטן הובהל אמש לטיפול נמרץ עם קשיי נשימה. חבר הכנסת ביטן (הליכוד) אושפז אמש בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שלא חש בטוב, מביה"ח נמסר כי הוא סובל מקשיי נשימה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה

לדוד ביטן נודע כי הוא נדבק בנגיף הקורונה ביום שני האחרון, אחרי שהשתתף ביום חמישי לפני 10 ימים בטקס קבלת הפנים לעולי אתיופיה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, גם שרה נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, ושר החוץ גבי אשכנזי השתתפו באירוע.

בטקס השתתפו גם שר האוצר ישראל כץ, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה שהיתה באתיופיה יחד עם העולים, היא עצמה החלימה מקורונה.

לאחר שביטן נדבק בקורונה, הוא מסר כי הוא "מרגיש בסדר ועם תסמינים קלים בלבד", אך כאמור הלילה הוא אושפז בבית החולים.

עד כה נכנסו לבידוד בעקבות ביטן כ-30 איש, ביניהם, השרה עומר ינקלביץ׳, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, חבר הכנסת אופיר כץ וחלק מעובדי סיעת הליכוד השוהים בבידוד בזמן שהכנסת נמצאת בשבוע דרמטי מלא בהצבעות קריטיות ותהפוכות פוליטיות.

כזכור, ביום שני הודיע יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד': "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה" עוד הוסיף ביטן "אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד". מוקדם יותר עדכן דובר הכנסת כי גם אחד מיועציו של ח"כ דוד ביטן, נמצא חיובי לנגיף קורונה.

משפחתו של ח"כ דוד ביטן הבהירו כי "דוד טופל בימים האחרונים בביתו, והיה חיוני. בשום שלב לא הראה סימני מצוקה. בעקבות ירידה מסוימת במדד החמצן בדם, החליטה המשפחה בהתייעצות עם רופא להעבירו לבית החולים לטיפול צמוד יותר. המשפחה מודה על הדאגה וההתעניינות של הציבור והחברים הקרובים ותמשיך לעדכן".

דוד ביטן קורונה שיבא תל השומר טיפול נמרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד