י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מנפלאות הקורונה

אתם יכולים לעצב את מפגש החנוכה שלכם בעצמכם, בדיוק כמו ראשל

אם בעבר, ההקפדה על סטייל במיתוג ועיצוב האירוע הייתה נחלתם של בודדים, כיום, עם פלישת האירועים למרחבים השונים, נוצר צורך אדיר וביקוש שלא היה כמותו לעיצוב ומיתוג אירועים בסטייל

אתם יכולים לעצב את מפגש החנוכה שלכם בעצמכם, בדיוק כמו ראשל
שולחן מעוצב צילום: מתוך אתר ראשל

הקורונה מספקת לנו אין סוף הפתעות ושגרה שונה מכל מה שהרגלנו, האירועים ומסיבות החנוכה שתוכננו להיערך באולמות או במלונות עוברים לבתים פרטיים, לוילות ולחצרות, כך שעיצוב ומיתוג האירוע, בתקופה זו תופס נתח גדול ומשמעותי כבר משלב התכנון.

אם בעבר, ההקפדה על סטייל במיתוג ועיצוב האירוע הייתה נחלתם של בודדים, כיום, עם פלישת האירועים למרחבים השונים, נוצר צורך אדיר וביקוש שלא היה כמותו לעיצוב ומיתוג אירועים בסטייל.

עלייה אקספוננציאלית בביקוש
ראשל, מותג עיצוב הברים והאירועים המוכר, האהוב והטוב ביותר, רואה גם היא את העלייה המטאורית בביקוש למיתוג אירועים, ונדרשת לדלג בין אירוע לאירוע כשלכל אחד מהאירועים צרכים שונים ומיוחדים עבורו.
בדיוק בשל כך, עלה בליבה של ראשל רעיון, שיתן מרחב עיצוב גדול יותר עבור כל אירוע לפי צרכיו, בהתאמה אישית. וממחשבה למעשה, בימים אלו השיקה ראשל את אתר העיצובים הגדול המכיל מאות פרטי עיצוב ומיתוג מפרודוקטים ייחודיים ואיכותיים, לאירוע שכולו וואו.

עיצוב שהולך ומוסיף
באתר החדש של ראשל תוכלו לעצב בעצמכם כל אירוע שתבחרו מבין הקטגוריות הרבות, כאשר לקראת חנוכה נוספו עיצובים רבים הקשורים לחג האורים.

לחיצה על אחד מהם תכניס אותך לאתר חנוכה - ראשל אירועים (rashelevents.co.il)

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר לבחור קונספט של עיצוב וליהנות מאינספור אפשרויות החל מהמפה דרך חבק המפית, ועד למדבקות הנושאות את מיתוג האירוע שלכם, וכולל גם כלים, אביזרים, ממתקים, מזכרות, יין ופיצוחים.

האתר החדשני הופך את מיתוג האירוע לחוויה משפחתית המתחילה בבחירה משותפת של הפריטים הנדרשים לאירוע שלכם, בתקציב שלכם, ולאחר מכן, בהגעת הפריטים, להעמדה ולעיצוב בפועל.

העושר והססגוניות הרבגונית של הפריטים מאפשרים לכם מרחב ענק לתמרון ולגיוון בין כל הקונספטים המותאמים לכל סוגי האירועים.
<קטגוריות>

ראשל ממשיכה ללוות אתכם

לצד החידוש באתר עם אירועי הקונספט בהתאמה אישית, 'ראשל אירועים', ממשיכה גם לתת שירות פרימיום  <אירועי פרימיום - ראשל אירועים (rashelevents.co.il)>  עם עיצוב בלעדי לאנשים שלא מוותרים על ייחודיות, תוכלו להזמין פגישה אישית עם ראשל, לפרוש בפניה את החלום שלכם, ולתת לו להתגשם, ביצירתיות מושלמת. מהמאקרו ועד פרטי המיקרו הממותגים

ושי קטן בשבילכם: המדריך של ראשל לעיצוב אירועי קונספט ביתיים, מתנה חינם עבורכם! זמין להורדה כאן: https://did.li/HDENf

 

 

 

 

עיצוב שולחן מסיבת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד