י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בטיחות חובה

למרות מתקפת הסייבר: המדינה תמשיך לבטח בשירביט

משרד האוצר פרסם הבוקר כי ביצע מעקב אחר ההתפתחויות בחברת הביטוח שרביט והוחלט על המשך ההתקשות עמה בכל הנוגע לביטוח רכבי עובדי המדינה

למרות מתקפת הסייבר: המדינה תמשיך לבטח בשירביט
שירביט צילום: פלאש 90

למרות פריצת הסייבר בה נחשפו פרטים אישיים של מאות אלפי לקוחות ובהם עובדי מדינה וחברי כנסת, המדינה תמשיך את ההתקשרות עם חברת שירביט לביטוח רכבי עובדי המדינה לשנת 2021.

בהודעת משרד האוצר נאמר כי "בהמשך לאירוע דלף המידע מחברת שירביט שהתרחש לאחרונה, ביצעה וועדת המכרזים באגף החשב הכללי מעקב צמוד אחר ההתפתחויות מול הגורמים המפקחים, לרבות רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שהינה הרגולטור האחראי על חברות הביטוח, מערך הסייבר הלאומי, והרשות להגנת הפרטיות. לאחר סדרת התייעצויות שקיימה הוועדה ובשל העובדה שרשות שוק ההון התירה לחברה להמשיך ולספק שירותים בתחום הביטוח ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאליים, החליטה הועדה על המשך ההתקשרות מול חברת שירביט".

במשרד מבהירים כי עובדי המדינה אינם מחוייבים לבטח את רכבם הפרטי אצל חברות הביטוח שזכו במכרז בכלל, ובכלל זה אצל חברת שירביט. עובדי המדינה רשאים לבטח את רכבם בכל חברת ביטוח לבחירתם, כאשר השתתפות המדינה בביטוח רכבם תהיה בשיעורים שבין 92% ל- 100%, לפי הכללים הנהוגים.

בנוסף, עובדים שכבר הסדירו את ביטוח רכבם לשנת 2021 בחברת שירביט, רשאים לבטל את הפוליסה ללא עלות ולבטח את רכבם בחברת ביטוח אחרת לפי בחירתם, בהתאם לתנאים האמורים.

שירביט משרד האוצר ביטוח ביטוח רכב פריצת סייבר מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד