י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מתחילים את הסוף"

נתניהו: "אנחנו בדרך להקדמת החיסונים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום יחד עם שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין במתחם החיסונים של קופת החולים מכבי בתל אביב: "אנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים"

נתניהו: "אנחנו בדרך להקדמת החיסונים"
רה"מ ושר הבריאות במתחם החיסונים צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

בשבוע שעבר הגיעו אלפי החיסונים הראשונים לארץ בטקס מיוחד, ובמשך השבוע צפויים להגיע עוד כמה עשרות אלפי מנות חיסון, מתוך המיליונים שבדרך.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין הגיעו הבוקר למתחם החיסונים של קופת חולים מכבי, בכדי לעמוד על ההכנות לקראת מתן החיסון לקורונה.

ראש הממשלה נתניהו אמר במהלך הביקור: "היכולת של קופות החולים בארץ לבצע את המשימה מראה לנו שאנחנו כנראה נוכל להקדים את מתן החיסונים לאוכלוסיית ישראל בצורה המיטבית, לדעתי הטובה ביותר בעולם. בנוסף לכך אנחנו כמובן מברכים על כך שהרשות הרגולטורית האמריקנית, ה-FDA אישרה את החיסון של פייזר. זה מאפשר לנו לצאת לדרך. אנחנו מתחילים את הסוף של המגפה.

עד אז אני מבקש לשמור על הכללים, להקפיד על כך. אין שום סיבה שנשלם במתים, בטרגדיות ובחולים קשים מעבר למינימום ההכרחי. אנחנו רואים מה קורה עכשיו בעולם, הטרגדיות הענקיות בארה"ב, בגרמניה, בחלקים אחרים של אירופה וברוסיה. ישראל יכולה לצאת מזה בצורה הטובה ביותר. אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם. ביום הזה מה שאני יכול להגיד זה שאנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים".

רה"מ ושר הבריאות במתחם החיסונים\\צילום: עמוס בן גרשון - לע"מ

שר הבריאות אדלשטיין התייחס אף הוא לחלוקה מוקדמת של החיסונים ואמר: "ראינו כאן שלבי היערכות מאוד מתקדמים. יכול להיות שהחיסון יתחיל מוקדם יותר, ואולי כבר בשבוע הבא נוכל להתחיל את החיסונים של הצוותים הרפואיים.

עוד נצטרך להילחם הרבה בפייק ניוז. אז אני רוצה להתחיל להילחם בזה עכשיו. ראינו פרסומים על כך שחסרים דברים. אלה בחזקת שמועות בלבד. לא חסר דבר. יש היערכות יוצאת מן הכלל של 4 קופות החולים. בימים הקרובים נביא בשורה לישראל שתהיה מהמדינות הראשונות בעולם שמתחסנות".

 

חיסונים ביבי נתניהו יולי אדלשטיין מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד