ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פגיעה רב מערכתית

מודיעין עילית: שני ילדים נפצעו קשה לאחר שנפלו מגובה בת"ת

שני ילדים בגילאי 11 ו-10 נפצעו באורח קשה ובינוני בהתאמה, לאחר שנפלו מגובה בתלמוד תורה בעיר מודיעין עילית • חובשים ופארמדיקים פינו אותם לבית החולים

מודיעין עילית: שני ילדים נפצעו קשה לאחר שנפלו מגובה בת"ת
ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ילד כבן 11 נפצע באורח קשה וחברו בן 10 נפצע באורח בינוני, לאחר שנפלו מגובה בתלמוד תורה בעיר מודיעין עילית. חובשים ופארמדיקים של מגן דוד טיפלו בילדים. 

לפי עדים במקום, שני הילדים שיחקו בחצר כשלפתע נפלו מגובה של כ-5 מטרים. בעקבות הנפילה הקשה, בן ה-11 היה מעורפל הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, וילד נוסף בן 10 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש.

ממד"א סיפרו כי בשעה 14:21 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב איילון על 2 ילדים שנפלו מגובה במוסד חינוכי במודיעין עילית. לדבריהם, "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח ילד בן 11 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית וילד כבן 10 במצב בינוני עם חבלת ראש".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז יו"ש נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לשני ילדים שנפלו מגובה במודיעין עילית".

שמואל רוזנגרטן ראש סניף איחוד הצלה במודיעין עילית סיפר כי "מדובר בשני ילדים שנפלו מחומה עליה טיפסו בסמוך למוסד חינוכי. החובשים העניקו סיוע לילד בן 11 שנפצע קשה ולילד כבן 10 שנפצע באורח בינוני".

חובש רפואת חירום במד"א יעקב מרמורשטין, סיפר: "כשהגענו למוסד החינוכי, הובילו אותנו לרחבה שבה שכבו שני הילדים לאחר שנפלו מגובה של כ-5 מטרים. ילד בן 11 היה מעורפל הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, וילד נוסף בן 10 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ועצירת דימומים, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ והם פונו לביה"ח שערי צדק כשמצבם יציב."

משטרת ישראל התייחסה לאירוע: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על 2 ילדים כבני 10 שטיפסו על גדר במוסד חינוכי בעיר מודיעין עילית ונפלו מגובה של 5 מטר לערך.

על פי גורמי רפואה הילדים נפצעו באורח קשה ואחד באורח בינוני ופונו על ידי מד"א. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה."

בתוך כך, מוקדם יותר היום התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על נער שנפל מחומה סמוך לכביש 75 בצומת ישי לכיוון טבריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם נער בן 14 במצב בינוני עם חבלות בראש ובחזה. 

מד"א איחוד הצלה נפילה מגובה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד