י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון רודף אסון

בתוך שעות: בנות 3 ו-6 נדרסו בביתר עילית

בתוך מספר שעות נפגעו שתי ילדות - בנות 3 ו-6 בעיר בית עילית • בשעות הבוקר נדרסה בת 3 על ידי כלי רכב • מספר שעות לאחר מכן נפגעה ילדה כבת 6 על ידי אוטובוס • הן פונו לבית החולים במצב בינוני

בתוך שעות: בנות 3 ו-6 נדרסו בביתר עילית
דוברות איחוד הצלה

בתוך מספר שעות - שני אירועי דריסה של ילדות בעיר החרדית ביתר עילית: היום (ראשון) בשעות הבוקר ילדה בת 3 נפגעה מרכב ברחוב החוזה מלובלין בעיר ביתר עילית. חובשים של איחוד הצלה פינו אותה לבית החולים במצב בינוני עם פגיעות ראש.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי "דב קסטלניץ ושלמה ברנדווין חובשים באיחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה כבת 3 שנפגעה מרכב בביתר עילית. הילדה שנחבלה בראשה פונתה לבית החולים במצב קל עד בינוני".

בשעות הצהריים ילדה כבת 6 נפגעה מאוטובוס ברחוב הרבי מליובאוויטש בעיר ביתר עילית. חובשים של איחוד הצלה שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים במצב בינוני עם פגיעות ראש וגפיים.

מדוברות איחוד הצלה נמסר, כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס בביתר עילית".

שלומי קאפ חובש איחוד הצלה מסר כי "הילדה סובלת מחבלות ראש וגפיים ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים".

ממשטרת ישראל נמסר, כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים בעיר ביתר עילית אוטובוס פגע בהולכת רגל ילדה כבת 6 שפונתה על ידי מד"א במצב קל עד בינוני (על פי גורמי רפואה)".

 

ביתר עילית דריסה איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד