י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נתפס "על חם"

חשוד פרץ למסעדה בת"א וגנב בקבוקי יין בשווי אלפי שקלים

משטרת ישראל עצרה אמש חשוד בהתפרצות למסעדה בת"א, בעת שיצא מהמקום כשברשותו ארגז ובו 12 בקבוקי יין • באירוע אחר, המשטרה פתחה בחקירה בדבר תקיפתו של תושב כפר מסריק וגניבת הטלפון הנייד שבבעלותו

חשוד פרץ למסעדה בת"א וגנב בקבוקי יין בשווי אלפי שקלים
בקבוקי יין. אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת ישראל פתחה אמש (מוצ"ש) בחקירה, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות חשוד שפרץ למסעדה ברח' מזא"ה בת"א, כאשר בעלי המסעדה דיווח כי הוא נמצא בביתו ומבחין דרך מצלמות האבטחה בחשוד הנמצא בשטחה.

שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום ועצרו "על חם" את החשוד, כשהוא מחזיק בידיו ארגז ובו 12 בקבוקי יין בשווי מוערך של מאות ש"ח, כאשר הרכוש הגנוב נתפס והוחזר לבעליו.

השוטרים עצרו לחקירה את החשוד - תושב לוד בשנות ה-20 לחייו, בסיומה נכלא והיום תבקש המשטרה בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בת"א.

בתוך כך, המשטרה פתחה בחקירה הבוקר עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תקיפתו של תושב כפר מסריק וגניבת הטלפון הנייד שבבעלותו.

מהחקירה עולה כי הקורבן, מנהל מטע חקלאי בכפר מסריק הבחין בחשודים בשטח המטע וכשניגש לשוחח עמם, השניים תקפו אותו בידיהם, חטפו מידיו את הטלפון הנייד שבבעלותו ובהמשך נכנסו לרכבם ופגעו בקורבן עם הרכב כאשר הקורבן נפצע באורח קל.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות שכללו גביית עדויות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו שוטרי תחנת נהריה את החשודים לחקירה בתחנת המשטרה בעכו ובחיפוש שנערך ברכבם תפסו השוטרים ממצאים הקושרים אותם לעבירה המיוחסת להם. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו.

 

מסעדה תל אביב שוד בקבוקי יין משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד