ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תביעה של מיליונים

מעייני הישועה: צעירה נכנסה לניתוח ויצאה עם אף אחר

צעירה שנכנסה לניתוח סינוסים בבית החולים מענייני הישועה לאחר המלצת רופא מומחה, נדהמה לגלות אחרי מספר ימים כי אפה שונה ללא היכר. כעת היא תובעת את בית החולים במיליונים

מעייני הישועה: צעירה נכנסה לניתוח ויצאה עם אף אחר
בית החולים מעייני הישועה צילום: גוגל מפות

צעירה בת 30 הגיעה לבית החולים מעייני הישועה על מנת לעבור ניתוח סינוסים פשוט, ויצאה משם עם אף אחר לגמרי. כעת תובעת הצעירה מליונים מבית החולים - כך דווח בחדשות 12.

על פי הדיווח, מ' הצעירה, שסבלה מאף סתום ונזלת כרונית, פנתה לפני כשבע שנים לרופא אף אוזן גרון בבית החולים, שהמליץ לה על ניתוח בסינוסים - שבוצע כחודשיים לאחר מכן.

על פי התביעה, הניתוח בוצע למרות שלא קדמה לו בדיקת CT כמקובל בניתוחים מסוג זה וכי במהלך הניתוח הרחיב הרופא את הפלישה הכירורגית לסינוסים, ואף ביצע ניתוח פלסטי באפה של האישה מבלי שביקשה ואף ללא רשותה.

הצעירה סיפרה כי לאחר שהנפיחות ושטפי דם באפה ובעיניה נעלמו, היא נדהמה לגלות כי צורת אפה השתנתה לחלוטין. לדבריה, טרם הניתוח היה ישר ונאה, ולאחריו הוא נעשה מכוער כשהוא פחוס בחלקו העליון – למרות שהדבר היה אמור להתרחש בניתוח מסוג זה.

בכתב התביעה נאמר כי כעת היא סובלת גם מכאבי אף וראש, מסינוסיטיס כרונית, שממנה לא סבלה קודם לכן, ומשינוי במבנה האף והקול מה שהצריך סיוע של קלינאית תקשורת.

כעת היא הגישה באמצעות עו"ד שפירא תביעת פיצויים על רשלנות רפואית לבית החולים מעייני הישועה, תביעה העשויה להגיע ל-2.5 מיליון שקלים.

מבית החולים נמסר בתגובה: "המרכז הרפואי מעיני הישועה אינו מנהל את ענייניו, המשפטיים או האחרים בתקשורת. בהתאם, המקרה הספציפי בעניינו פניתם אלינו יקבל מענה מסודר במסגרת כתבי טענות המרכז הרפואי לכשיוגשו. בשלב זה נבקש רק להביע את מורת רוחנו מן הפרקטיקה שהשתרשה במחוזותינו – הגשת תביעות סרק נגד בתי חולים והמרכז הרפואי מעיני הישועה בתוכם, אשר לרוב מסתיימות בזוטי דברים וסכומי מטרד, אשר לעיתים נדמה, כי כל מטרתם האדרת שמם של עורכי הדין המייצגים".

עוד נמסר, כי "יש לתהות מה המניע מאחורי הפרסומים התדירים, שהרי בוודאי שלא מדובר באינטרס של התובעים-לקוחות. המחשבה השגויה, לפיה בתי חולים הם "כיס עמוק" שיזדרז לשלם כל סכום - חסרת כל יסוד. תקציבי בתי החולים בכלל, ותקציב מעיני הישועה בפרט אינם בבחינת בור בלי תחתית; ועוד יש לזכור: תשלום של בית חולים יבוא תמיד, ללא יוצא דופן, על חשבון המטופלים, העובדים וכלל הציבור".

מעייני הישועה ניתוח אף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד