י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ונשמרתם לנפשותיכם

נתוני הרלב"ד חושפים: הדרכים בערים החרדיות בטוחות יותר

דו"ח מיוחד של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים סיכם את מדד המסוכנות של תאונות הדרכים הקטלניות בערים השונות ברחבי הארץ. מהדו"ח עולה כי הציבור החרדי אמון על 'ונשמרתם לנפשותיכם', והערים החרדיות מצוינות לטובה, בחסדי שמיים • המסוכנות ביותר: אשקלון ונוף הגליל

נתוני הרלב"ד חושפים: הדרכים בערים החרדיות בטוחות יותר
זירת התאונה צילום: בחדרי חרדים

ביום שישי נהרגו שני ילדי בני משפחת יונגרייס ע"ה בתאונת דרכים מחרידה בכביש 1. רק היום (ראשון) דווחו שתי תאונות דרכים בהן היו מעורבים ילדים בעיר ביתר עילית, בתוך כך, פרסמו ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, דו"ח מיוחד על מצב תאונות הדרכים בערי ישראל.

על פי הדו"ח שסיכם את מדד המסוכנות של תאונות הדרכים הקטלניות בערים השונות ברחבי הארץ עולה כי הציבור החרדי אמון על 'ונשמרתם לנפשותיכם' ואכן בראש הטבלה באופן חיובי מוצבות הערים החרדיות, בחסדי שמיים.

בקרב הערים הגדולות העיר בית שמש מדורגת הכי נמוכה עם מספר 2, כלומר 2 תאונות עם מתים רח"ל, על כל 1000 תושבים, עוד בתחתית הטבלה בני ברק עם דירוג 4, יחד עם רמת גן וכפר סבא, בירושלים המעורבת הדירוג הוא ממוצע ועמד על 5.

בראש רשימת הערים הגדולות המסוכנות ניצבת אשקלון עם דירוג 10 החמור, במצב קצת יותר טוב ניתן למצוא את הערים באר שבע ואשדוד ראשון לציון וחיפה עם דירוג 8, תאונות קטלניות על כל 1000 תושבים.

גם בקרב הערים הבינוניות מככבות הערים החרדיות לטובה. עם דירוג 2 בלבד, מככבות מודיעין עילית וביתר עילית החולקות את המקום יחד עם רהט. מנגד נוף הגליל – נצרת עילית מובילה את הטבלה עם שיא שלילי וגרוע של 13 הרוגים ל"ע על כל 1000 תושבים. בטבריה ועפולה הדירוג קצת יותר טוב והערים מדורגת במדד עם המספר 8.

על פי הנתונים, שפורסמו ב-ynet למרות העלייה במספר התאונות ומסוכנות הערים, ישנן ערים שרשמו שיפור, גם ברשימה זו אנו מוצאים את העיר החרדית אלעד עם 13% שיפור, מול 3% שיפור בלבד בעיר רמת גן, מובילה את רשימת המשתפרות העיר טייבה עם 14%.

בהשוואה של 3 שנים אחורה ישנן ערים שרשמו שיפור ניכר כמו כפר סבא עם 31% שיפור ובית שמש עם 29% שיפור, מנגד בביתר עילית בתמונת מבט עם השני אחורה מדובר ב-20% הרעה, כמו גם מודיעין עילית עם 10% הרעה בנתוני הדו"ח.

סעו בזהירות! 

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים תאונות דרכים ערים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד