י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התאונה הקטלנית בכביש 1

נס: אח ההרוגים שוחרר לביתו מבית החולים

בתום יומיים של מתח בקרב בני משפחת יונגרייס, שילדיהם נהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1, בנם כבן ה-10 שנפצע בתאונה שוחרר לביתו | בן משפחתם כבן 25 עדיין במצב קשה

נס: אח ההרוגים שוחרר לביתו מבית החולים
זירת התאונה בכביש 1 צילום: באדיבות המצלם

יומיים לאחר התאונה הקטלנית בה נהרגו האחים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, בני ה-5 וה-7, אחיהם בן העשר שהיה גם הוא בין הפצועים, שוחרר הערב (ראשון) מבית החולים. הלילה כזכור התקיימה הלוויתם של שני האחים ז"ל.

בתאונה שהתרחשה לפני כניסת השבת, נפצעו כזכור ארבעה בני אדם, מתוכם שני הילדים שמותם נקבע במקום. בנוסף, נער כבן 10, אחיהם, נפצע, כשמצבו הוגדר בתחילה קשה עם חבלה רב מערכתית. צעיר נוסף כבן 25 פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הערב, נמסר מבית החולים הדסה, כי הילד בן ה-10 אשר נפגע בתאונת הדרכים ביום שישי שוחרר לביתו. הפצוע השני, בן ה-25, כך נמסר, עודנו מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ.

הלילה, במהלך הלווית שני האחים הקטנים, האב השכול יעקב יונגרייס קיבל עליו את הדין וביקש מהקב"ה שיהיו מליצי יושר לפניו ושייתן למשפחה את הכוח להתמודד עם האובדן. "אנחנו יודעים שהכל מהקב"ה ושהוא מנהל את העולם, ואנחנו בטלים ומבוטלים בפני כל מה שקורה לנו, רק שייתן לנו כוח לעמוד באתגר המטורף הזה".

האב הוסיף כי הם היו אומרים יחד קריאת שמע כל ערב וכשאחותם הקטנה לא הייתה נרדמת, הם היו פותחים את הדלת ואומרים איתה יחד את תפילת "המלאך הגואל". הוא ביקש מהסבא והסבתא שנפטרו כבר "שיובילו אותם שם למעלה ויראו להם את הדרך" וסיים בתפילת "המלאך הגואל" כשכל הקהל יחד הצטרף אליו בבכי.

כביש 1 ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד