י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חופשה חלומית

וילות בצפון: החופשה האולטימטיבית בתקופת הקורונה

בתקופה בה מספר ומגוון האלטרנטיבות העומדות בפנינו עבור חופשה נמוכים יותר מאי פעם בעבר בעקבות הקורונה, סוג ספציפי של מקום אירוח הופך להיות אטרקטיבי יותר מתמיד. וילות בצפון, ממגוון סוגים ומינים ובמגוון מיקומים מושלמים, מהוות כיום אופציה זמינה ומתבקשת עבור החופשה האולטימטיבית

 וילות בצפון: החופשה האולטימטיבית בתקופת הקורונה
הבריכה בוילה צילום: וילה קרולינה בשתולה, גליל מערבי

מגפת הקורונה היא כמובן המאפיין המובהק ביותר של החיים בארץ ובעולם במהלך השנה האחרונה, ואחד התחומים הנפגעים בצורה המשמעותית ביותר מהמצב הוא ענף התיירות. הפגיעה בעובדי הענף ובבעלי הצימרים, מלונות, חדרי אירוח וכו' היא כמובן הקשה ביותר, אך אינספור משפחות אשר לא זכו לצאת לחופשה מזה כשנה גם כן נפגעות מהמצב וזקוקות לאפשרות לחופשה טובה ומהנה. מבחינות רבות, וילות בצפון מספקות כיום אפשרות בדיוק לאותה חופשה חלומית ומושלמת עליה כולנו חולמים. מדוע דווקא וילות בצפון, מה מאפיין אותן והיכן בצפון מומלץ לחפש אחר וילות לחופשה האולטימטיבית?

הפתרון המושלם למגוון סוגי חופשות – וילה בצפון

אז למה דווקא וילות בצפון? ובכן, נתחיל דווקא עם החלק השני – הצפון. מדוע לצאת דווקא לחופשה בצפון הארץ? אם אי פעם הייתם שם בנופש או חופשה, אין צורך לפרט על כך יותר מדי – מדובר באחד האזורים היפים ביותר בארץ עם המון צמחייה מקומית וטבע מרהיב, חיות בר למיניהן ונופים פסטוראליים, אווירה רגועה ונעימה, מזון גלילי משובח ואווירה כללית של עיירות פסטוראליות באירופה. כאשר אירופה ה"אמיתית" אינה זמינה עבורנו, הגליל והגולן מהווים תחליף לא פחות טוב, והרבה יותר נגיש וזול.

למה דווקא חופשה בוילה בצפון? ובכן, משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא כי מדובר במקום האירוח המושלם עבור הרכבים רבים – למשפחות המטיילות יחד זהו פתרון מושלם המאפשר לכולם ללון יחדיו תחת קורת גג אחת, להכין ביחד אוכל, לשבת במרפסת ולתת לילדים לשחק ולהשתולל וכו'. עבור קבוצת חברים או חברות וילות הוא גם כן במקום האולטימטיבי, הן עבור אירוע של ממש (דוגמת מסיבת רווקים/רווקות) והן עבור חופשת חברים "רגילה". גם כאשר מדובר במשפחה אחת וילה בצפון מהווה פתרון מושלם, במיוחד בימים אלו בהם ניתן למצוא וילות אלו במחירים נמוכים וחסרי תקדים.

הסיבה המרכזית השנייה לבחור בוילות בצפון עבור החופשה הבאה היא מאפייני התקופה בה אנו נמצאים כרגע, כאשר הכוונה היא כמובן למגפת הקורונה. וילה בצפון (או בכל חלק אחר של הארץ) מעניקה לנופשים בה מידה רבה של פרטיות ומרחב פרטי, ללא תיירים או נופשים אחרים ולכן ללא צורך בהפרת כללי הריחוק החברתי. מאחר וגם מרבית המסעדות בארץ סגורות כרגע, בחופשה בוילה אנחנו יכולים לבשל לעצמנו, בדיוק כמו שעושים בבית, וכך גם ליהנות מאוכל ביתי משובח במהלך החופשה, וגם לחסוך בהוצאות החופשה.

וילות לאירוח מתאפיינות כאמור בכמה חדרים שונים ונפרדים (מה שמעניק להורים פרטיות ושקט...), בסלון מפנק ובמטבח מאובזר בו ניתן לבשל ולהכין כל מה שרוצים. כלומר, מדובר בבית גדול, מאובזר, נוח ומפנק, אותו אתם מקבלים לעצמכם במהלך החופשה. לכן מדובר בסוג מקום האירוח האולטימטיבי, בכל זמן שהוא ועל אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה.

מיקומים אטרקטיביים לחופשה בוילות בצפון

לאחר שהשתכנענו ביתרונות של וילה בצפון כיעד עבור החופשה הבאה שלנו ושל משפחתנו, כמה מילים על המיקומים המומלצים בהם ניתן למצוא וילות בצפון לאירוח –

הדבר הראשון שיש להפנים בהקשר זה הוא כי כיום ניתן למצוא וילות מפנקות לאירוח כמעט בכל אזור בצפון, החל מחופי הים של הגליל המערבי ועד לאצבע הגליל וליישובים של רמת הגולן. ספציפית באזור הכינרת ניתן למצוא לא מעט יישובים המציעים וילות אירוח מגוונות, מהן נשקף נוף מרהיב אל האגם של המדינה. גם ביישובים השוכנים באזור הר מירון וצפת ניתן למצוא לא מעט וילות מפנקות לאירוח, הן בעיר צפת עצמה (מומלץ לבחון את שכונת נוף כנרת של צפת, ממנה נשקף נוף מרהיב של הכנרת ורמת הגולן) והן במושבים והמצפים הקטנים הסמוכים. מומלץ במיוחד לבחון וילות במצפים כמו אבירים, מתת, חרשים ומצפה הילה.

בקרבת חוף הים התיכון תמצאו כמה אפשרויות אטרקטיביות לוילות אירוח ביישובים כמו לימן וראש הנקרה, כמו גם מושבים הנמצאים במרחק של כרבע שעה נסיעה מהחוף, דוגמת שתולה או יערה. ביישובים גורן ומנות ניתן ליהנות מוילות הנמצאות בסמיכות לנחל כזיב ומבצר מונפורט – ממסלולי הטיול היפים והמרהיבים ביותר בישראל כולה!

ניתן להמשיך ולפרט עוד ועוד בנוגע ליישובים ומיקומים ספציפיים בגליל בהם ניתן למצוא וילות עבור החופש האולטימטיבית, בין השאר מכיוון שכיום מדובר בעניין נפוץ ביותר. מה שהתגלה כבר לפני כמה שנים טובות כאופציה הרווחית והמשתלמת ביותר עבור בעלי וילות רבים בצפון הפך מתבקש ואטרקטיבי עוד יותר בתקופת הקורונה. לכן, מומלץ לנסות ולבחור אזור בצפון בו תעדיפו לנפוש, ואז לחפש וילות לאירוח ספציפית באזור זה. סביר להניח שתמצאו מגוון אפשרויות עבור החופשה האולטימטיבית הבאה שלכם...

וילה בצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד