י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בביקור מיוחד: מרן הגר"ח קנייבסקי בירך את נציגי כללית על פועלם המסור למען בריאותם של תושבי בני ברק

ביקור מיוחד של מנהל המחלקה החרדית בכללית ומנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת נערך בביתו של מרן שר התורה כדי להציג את הפעילות המיוחדת בעיר בני ברק ובמחוז כולו ומאמצי ההסברה בריכוזים החרדים למאבק בנגיף הקורונה

בביקור מיוחד: מרן הגר"ח קנייבסקי בירך את נציגי כללית על פועלם המסור למען בריאותם של תושבי בני ברק
הביקור אצל הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

בערב חג החנוכה עלו מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי ומנהל המגזר החרדי במחוז דן – פתח תקווה בכללית הרב נחמיה בלושטיין יחד עם הרב יחזקאל פקשר, מנהל קשרי הלקוחות של כללית בעיר בני ברק, למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א להתייעצות וקבלת ברכה להצלחת הפעילות הרפואית בבני ברק ובמחוז דן כולו.

הרב קונסקי סקר בפני הגר"ח את פעולות המיוחדות של קופת חולים כללית בעיר ואת תנופת השירותים והפיתוח העצומה למען תושבי העיר. בדבריו ציין במיוחד תרומתה של מנהלת מחוז דן ד"ר יעל רייכנברג יחד עם המנהל הרפואי במחוז ד"ר אייל יעקובסון שפועלים ללא לאות עבור לקוחות כללית בעיר.


במהלך הביקור • קרדיט: באדיבות המצלם

בנוסף ציין הרב קונסקי את ההתאמות שעושה הכללית לצרכי הציבור החרדי בכל העניינים והקשר השוטף עם רבנים ופוסקי הלכה שמכוונים את הפעילות הרפואית, לצד מאמצי ההסברה במטרה לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה בציבור החרדי ובמוסדות התורה בעיר.

הרב בלושטיין תיאר בפני מרן הגר"ח קנייבסקי את המאמצים הגדולים שנעשים על מנת לסייע בכל תחומי התפתחות הילד ולהרחיב את השירותים עבור ילדים שרבים מהם חווים קשיים גדולים בעקבות שיבוש הלימודים בתקופת הקורונה. כמו כן הדגיש את פעילותו של הרב פקשר שזמין לכל פונה בכל עת.

מרן שר התורה שליט"א הביע התעניינות בפרטי הפעילות המבורכת והסיוע להמשך לימודים במוסדות החינוך והתורה בצורה בטוחה ובריאה גם בתקופת הקורונה

שירותי בריאות כללית קופת חולים כללית הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד