ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מכבי כאן בשבילכם

מכבי מרחיבה ומשדרגת את מגוון השירותים ברחובות

מכבי שירותי בריאות ממשיכה לשדרג ולהרחיב את השירותים לתועלת החברים. בין היתר התווספו שירותי רפואה מותאמים לקהילה, והורחבו שירותיהם של רופאים ומומחים אשר הונגשו לרווחת תושבי העיר

מכבי מרחיבה ומשדרגת את מגוון השירותים ברחובות
מכבי ברחובות צילום: יח"צ

במכבי שירותי בריאות ממשיכים גם בתקופה מאתגרת זו של הקורונה, לשדרג ולהרחיב את השירותים לתועלת החברים. בין היתר התווספו שירותי רפואה מותאמים לקהילה, והורחבו שירותיהם של רופאים ומומחים אשר הונגשו לרווחת תושבי העיר, בהם: רפואת ילדים, נשים ומשפחה, שירותי רופאים מומחים במגוון תחומים, מכונים, שירותי מעבדה ומשרד – בנוסף הסדרי שיתוף פעולה עם נותני שירותים שונים שמכבי מקדמת בעיר כל העת. כמו כן  ניתן שירות יעיל במרפאת מזרח העיר בדרך ירושלים 15. מכבי מציעה כיום את מרבית שירותי הרפואה בעיר רחובות, חלקם הגדול ניתן על ידי רופאים בכירים ובעלי שם, והכל בנוחות מקסימלית.

כחלק מהרחבת השירותים למען הקהילה, צירפה מכבי שני מתאמי קשרי קהילה חדשים, ר' יצחק שפיצר ור' אריה ליפסקר.

מתאם קשרי הקהילה ר' יצחק שפיצר: "תפקיד מתאם קשרי הקהילה נועד לסייע לציבור המבוטחים, במרבית המקרים אף ללא צורך בביורוקרטיה מסובכת. עומדים לצידנו מנהל המרחב מר יותם ברניס והשדרה המחוזית עמם אנו עומדים בקשר רציף ובראשם מנהל המגזר החרדי במחוז הדרום ר' אריה קליין".


המפגש במרפאת מכבי • קרדיט: יח"צ

מתאם קשרי הקהילה ר' אריה ליפסקר מונה את האתגרים העיקריים שעומדים בפני מתאמי קשרי הקהילה: "המטרה שלנו להנגיש את השירותים של מכבי, כדי לספק מענה מיטבי עבור תושבי רחובות והסביבה. התפקיד שלנו הוא לסייע לחברים בכל פנייה וכן לסייע לצרכי הקהילה שהגיעו לידנו באמצעות ועד הקהילות שהוקם על ידי ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי, ובו נציגים מכל קהילות הקודש ברחובות, לבין הגורמים המקצועיים במכבי לטובת החברים".

שני מתאמי קשרי הקהילה החדשים מעמידים את עצמם לרשות חברי מכבי, והם ימשיכו להעניק מענה מתקדם ומותאם אישית לפונים. מכבי תוסיף להוביל את שירותי הבריאות המתקדמים והנגישים ביותר גם בעיר רחובות.

ר' אריה קליין, מנהל המגזר החרדי במחוז דרום: "המטרה שלנו  היא הענקת שירות מותאם, נגיש וזמין. המתאמים החדשים מצטרפים לרשת המתאמים הפרושה בכל רחבי המחוז. אני מזמין את החברים להנות מהזמינות, והקשר הישיר עם המתאמים כדי לקבל את מיטב השירות".

מנהל המרחב מר יותם ברניס: "אנחנו פועלים להרחבת ופיתוח השירותים בכל עת. כעת, עם הצטרפותם של המתאמים החדשים- נוכל להגיע לכל אחד מהפניות ולהעניק לחברים את השירות הטוב ביותר כמיטב המסורת של מכבי".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד