י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החיים אחרי הבית הלבן

בנו של טראמפ יעבור ביה"ס; העלות: עשרות אלפי דולרים

נדמה כי רעיית הנשיא טראמפ מתכוננת ליום שאחרי הבית הלבן. לפי הדיווח, מלאניה טראמפ סיירה בבית ספר בפלורידה עבור בנה בארון בן ה-14. שכר הלימוד בבית הספר עומד על כ-35,150 דולר בשנה

בנו של טראמפ יעבור ביה"ס; העלות: עשרות אלפי דולרים
בארון טראמפ צילום: באדיבות המצלם

משפחת טראמפ מתכוננת לחיים אחרי הבית הלבן. על פי כל הסימנים נראה כי המשפחה הנשיאותית לשעבר תעבור למאר-א-לאגו בפלורידה. לפי דיווח בארה"ב, מלאניה סיירה לאחרונה בבית ספר מקומי כדי לבדוק אם המקום מתאים לבנה בארון.

מלאניה טראמפ ביקרה לאחרונה בבית ספר בפלורידה עבור בנה בארון טראמפ, הגברת הראשונה מסתכלת קדימה לחיים שאחרי הבית הלבן - גם כאשר בעלה דונלד מתעקש שניתן לבטל את תוצאות הבחירות.

על פי הדיווח באתר Page Six, מלאניה סיירה בבית הספר Pine Crest school בפורט לודרדייל, שנמצא במרחק של כ-40 דקות נסיעה ממאר-א-לאגו.

כזכור הזוג טראמפ כבר שינו את כתובתם הרשמית מניו יורק לפלורידה, לשם הנשיא טראמפ, מלאניה ובארון יעברו ברגע שהנשיא הנבחר ג'ו ביידן יושבע בינואר.

בארון, בן 14, יעבור לבית ספר בפלורידה ולא יסיים את השנה בבית הספר במרילנד הנמצא קרוב לבית הלבן בוושינגטון הבירה. שכר הלימוד בבית הספר החדש של בנו של טראמפ עומד על כ-35,150 דולר בשנה.

מלאניה טראמפ בארון טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד