י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עם הפנים לבחירות

האוזר והנדל: "אם הכנסת לא תפוזר - נתפטר"

שני חברי הכנסת של 'דרך ארץ' שחברו למפלגתו של סער מבהירים היום כי הם לא יתמכו בשום פשרה חדשה בין נתניהו וגנץ. "לא נתמוך בפשרות נוספות. אנו תומכים בפיזור הכנסת כדי לחזור לבוחר ולהחליף את נתניהו"

האוזר והנדל: "אם הכנסת לא תפוזר - נתפטר"
האוזר והנדל צילום: דוברות המליאה

חברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל, חברי סיעת 'דרך ארץ' שהודיעו בשבוע שעבר על הצטרפותם למפלגתו החדשה של גדעון סער מאיימים להתפטר מהממשלה באם ידחו את מועד הבחירות. הדברים באים אחר ביקורת שספגו השניים מכלל המפה הפוליטית על כניסתם למפלגה שמתנגדת לראש הממשלה נתניהו, אך במקביל הם יושבים בממשלה שהוא עומד בראשה.

השניים הבהירו היום (שני) כי הם לא יתמכו בפשרה נוספת בין הליכוד לכחול לבן ופניהם לבחירות. "לא נתמוך בפשרות נוספות. אנו תומכים בפיזור הכנסת כדי לחזור לבוחר ולהחליף את נתניהו" כתבו השניים והבהירו כי "אם הקואליציה תחליט על ארכה נוספת - נתפטר מתפקידינו".

צביקה האוזר משמש כיושב ראש ועדת החוץ והביטחון וחברו הנדל מכהן כשר התקשורת, ובשבוע שעבר דווח כי השניים הציעו ליו"ר כחול לבן גנץ להתפטר בעקבות הודעתם על חבירה לסער, אך לפי הדיווח גנץ דחה את הצעתם.

השניים החלו את דרכם הפוליטית במפלגתו של בוגי יעלון תל"ם, שחברה בהמשך לכחול לבן. השניים התנגדו נחרצות להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת והובילו לממשלת האחדות שבעקבותיה פורקה כחול לבן, ויעלון נותר עם לפיד באופוזיציה כשהם הקימו את סיעת 'דרך ארץ' שחוברת כעת למפלגתו של סער.

צבי האוזר יועז הנדל גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד