י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המדריך לקניית בגדי חורף לילדים

אוקיידי: המותג האופנתי לילדים רק ברשת המשביר לצרכן

ברשת המשביר לצרכן נמצאת מחלקת הילדים אוקיידי, מותג צרפתי, איכותי, טרנדי ושיקי, שם ניתן למצוא מעילי פוך מחממים במיוחד, מכנסיים מעולות, פוטרים ועוד

אוקיידי: המותג האופנתי לילדים רק ברשת המשביר לצרכן
ילד לובש מעיל צילום: unsplash

הימים קצרים, מרגישים את הקור, הילדים גדלו, אתם מגלים שהמכנס שהיה ארוך בחורף שעבר על הילד, הפך למכנסיים קצרות, הוא גבה, הסוודרים צמודים. הנעליים לוחצות. והחלפת הארון מקיץ לחורף מגלה, צריך לצאת לקניות, ודחוף.

ברשת המשביר לצרכן הסתערתי על מחלקת הילדים אוקיידי, מותג צרפתי, איכותי, טרנדי ושיקי, שם מצאתי וגם רכשתי מעילי פוך מחממים במיוחד, מכנסיים מעולות, ופוטרים תואמים.

סיור בחנות, לצד המומחית של הרשת, עזר לי לכתוב בעבורכם את המדריך המקוצר לקניית בגדי חורף. כמה לקנות, האם לחכות לעונת הסיילים, איך מצטיידים, בגדי חורף לילדים: מה לקנות וכמה?

נתחיל עם ילדי הגן: הם חייבים לפחות שמונה סטים של מכנסיים וחולצה לעונת החורף, הם מתלכלכים מהר, וגם אנחנו לא רוצים לשעמם את הגננת....

ילדי הגן זקוקים למעיל נוח, לא כבד מדי כדאי לבחור לו מעיל פוך לא עבה במיוחד. אישית אני אוהבת לקנות מעילים בצבעים כהים יותר למניעת הופעת כתמים, ועדיין אני מכירה אמהות שמסוגלות להתמודד עם צבעים רכים. אל תקחו אותי כדוגמא גורפת. לדבריה של גלי, כן כדאי לנצל את מבצעי סוף העונה ולרכוש לילדים זוג מכנסיים או פוטרים במבצע במידה אחת גדולה יותר.

כשמדובר בבגדי שבת וחג, וכאמור עונת השמחות שמזמינה לנו שבתות שבע ברכות, אירועי בר מצווה ובת מצווה חדשות לבקרים, כדאי לקנות כשלושה סטים לכל ילד.

אפשר לקנות חצאית מהודרת ולצרף לה שתי עליוניות כך שיעניקו שתי הופעות בקלות. חולצות מכופתרות צבעוניות בשילוב עם מכנסי כותנה מרשימים יהפכו כל ילד לאופנה מהלכת. 

הגענו לגילאי בית הספר: לשמחתי הבנות חייבות להיצמד לתלבושת, והמשחק היחיד הוא בסריגים, עליוניות, בצבעי הכחול והתכלת. ועדיין הן זקוקות לבגדי יום יום, מינימום ארבע חולצות ארוכות, ושלושה עליוניות להחלפה, אני מצאתי פתרון נהדר בצורת שמלות חורפיות מקסימות, הן לא חמות מדי, חוסכות ערבוב של צבעים. קניתי לבת שלי ארבע שמלות, ואגלה לכם טיפ אופנתי: ברשת קדס מצאתי כובעים אנגליים מטריפים שהפכו את הבת שלי ל'ליידי די'. 

חשוב להדגיש שמעילים אופנתיים הן לבנים והן לבנות  הם מצרך נהדר לעונת השמחות, קידושים בבית הכנסת, הם חמים ומעניקים לוק אופנתי במיוחד, הם נשמרים לאורך זמן שכן הם משמשים אותנו בזמנים מסוימים.

שאלת השאלות, האם משתלם לקנות בגדים ונעליים במידה גדולה יותר במכירות סוף עונה, כדי שיחכו לשנה הבאה?

את השאלה אני שואלת עבור חברותי והקוראות, משום שאני באופן אישי מצאתי את עצמי קונה מספר פעמים בסוף עונה, וזאת הייתה הפעם האחרונה שפגשתי את הבגד. אין לי מושג היכן ארזתי אותו. בתכל'ס הוא נעלם.

החיסכון בקניות כאלה יכולים להגיע עד חמישים אחוז לפריט, מפתיעה אותי גלי, וכמובן מדגישה שיש גם חסרונות - צריך להתפשר לפעמים על הפריט, לא תמיד הפריט במבצע הוא מה שאת רוצה ובצבע הנכון עבורך, ולא תמיד אנחנו קולעות לטעם של הילד או למידה שלו. לדבריה של גלי, רכישה עתידית משתלמת בעיקר בבגדים ממותגים וחגיגיים, שאז אפשר למצוא במחיר משתלם במיוחד בגדי חג שבעונה יקרים מאד.

אז רגע לפני שאתם מסתערים על חנות הבגדים הקרובה כדאי שתכינו רשימה:

  • לפני כל מסע קניות בחנות חשוב שתערכו רשימה של כל הפריטים שאתם צריכים. אם מדובר בתינוק שנולד, הוא זקוק לביגוד בסיסי, תוכלו למצוא בחנות מארזים של שלישיית בגדי גוף, סטים איכותיים, כובע חורף איכות שיגן על הקטנים, זוגות גרביים, ומעיל נוח ליציאה בגשם.
  • לפני שאתם יוצאים למסע הקניות הזה מצאו חנות שמאפשרת לכם לקנות את כל הביגוד הדרוש לחורף במחירי מבצע נוחים ומשתלמים.

 

בגדי חורף קולקציית חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד