י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אני עושה את זה לא רע"

צפו: שר הבריאות חיקה את הקומיקאי שחיקה אותו

במהלך ריאיון עם העיתונאית טל שלו חיקה שר הבריאות יולי אדלשטיין את הקומיקאי יניב ביטון - בחיקוי שביטון עצמו עשה לאדלשטיין • האזינו לראיון

צפו: שר הבריאות חיקה את הקומיקאי שחיקה אותו
אדלשטיין ויניב ביטון צילום: מתוך וואלה

עיתונאית 'וואלה' טל שלו פגשה את שר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין וצפתה איתו יחד בחיקוי המוצלח של הקומיקאי יניב ביטון להכרזת שר הבריאות אדלשטיין על הטלת סגר.

אדלשטיין אמר שהוא עשה איתו ריאיון משותף בעבר, ואף החל לחקות את ביטון שמחקה אותו.

כזכור, על רקע החלטת קבינט הקורונה להטיל עוצר לילי במהלך ימי החנוכה, פרסם הקומיקאי יניב ביטון סרטון ובו חיקוי של שר הבריאות יולי אדלשטיין המכריז על הטלת הסגר.

"אזרחי ישראל היקרים", פותח ביטון את הסרטון, "לא חשבתי שבתוך זמן כל כך קצר אדבר איתכם שוב על הגבלות, אבל למציאות פנים רבות כמו שאומרים". ביטון המשיך כי "בעוד מספר חודשים, או ימים, או שנים, קצר או ארוך, יגיעו חיסונים, יש שיאמרו מודרנה, יש שיאמרו פייזר, יש שיאמרו חיסון קיקיוני שהמציא פוטין, אבל עד אז את נגיף קורונה לצערי זה לא מעניין".

ביטון המשיך לחקות את אדלשטיין ואמר כי ישבו המומחים מכל המשרדים והחליטו על הטלת עוצר לילי כיוון שיש בו "מינימום יעילות ומקסימום עצבות ומרמור".

הוא ציין כי במהלך היום הקניונים יהיו פתוחים על מנת לאפשר לקהל להצטופף ובלילה הם יהיו סגורים בבתים. "אזרחי ישראל, חג חנוכה בידיים שלנו", סיים ביטון.

יולי אדלשטיין חיקוי חיקויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד