י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

במצב קשה: ח"כ ארבל ערך מי שברך לדוד ביטן

ח"כ ארבל ניצל את העובדה שניהל את דיון המליאה הבוקר וקרא את תפילת 'מי שברך' לרפואתו של דוד ביטן מהליכוד שמאושפז במצב קשה בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה • צפו

במצב קשה: ח"כ ארבל ערך מי שברך לדוד ביטן
משה ארבל צילום: פלאש90

חבר הכנסת משה ארבל ששימש כיו"ר הישיבה בעת דיון המליאה הבוקר (שני) ניצל את המעמד וערך את תפילת 'מי שבירך' לחבר הכנסת דוד ביטן המאושפז במצב קשה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הדרדר.

ארבל אמר בין הדיונים, "אנצל את הבמה שאני נמצא בה כדי להתפלל לרפואתו של חברינו דוד ביטן ולומר את תפילת מי שבירך לדוד בן מרגלית". חברי הכנסת ענו אמן בסיום.

חבר הכנסת דוד ביטן שנדבק בקורונה עדיין מאושפז בבית החולים 'שיבא'. בשעות הבוקר עדכנו בני משפחתו כי מצבו ממשיך להיות קשה והוא חובר למכשיר אקמו.

בהודעה מטעם משפחתו ובית החולים נמסר: "בהמלצת הצוות הרפואי הוחלט לחבר את חבר הכנסת ביטן למכונת "אקמו" (מכונת לב ראה) במצב עירות מלאה. הוא ממשיך לתקשר עם סביבתו. מצבו עדיין קשה אך יציב".

עוד נמסר כי "משפחתו מבקשת להודות לצוות הרפואי, דוד מטופל במסירות ובאחריות ע״י צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם. כמו כן, מבקשת המשפחה להודות לכל המכרים והחברים על הדאגה וההתעניינות: אנחנו מבקשים לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד".

משה ארבל דוד ביטן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד