י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"בכך תמה דרכם"

בעקבות האיום: גנץ פיטר את הנדל ממשרד התקשורת

אחרי האיום ששיגרו היום האוזר והנדל כי לא יסכימו לשום פשרה בין נתניהו וגנץ שתדחה את הבחירות, מודיע יו"ר כחול לבן על פיטוריו של שר התקשורת הנדל | במקביל נערכים בסביבת גנץ לפיטוריו של האוזר מוועדת חוץ וביטחון | גנץ יחליף את הנדל במשרד

בעקבות האיום: גנץ פיטר את הנדל ממשרד התקשורת
יועז הנדל צילום: דוד כהן, פלאש 90

בעקבות האיום ששיגרו היום חברי סיעת דרך ארץ שחברו למפלגתו של סער כי לא יסכימו לשום פשרה שתוביל להמשך כהונת הממשלה, ובאם ימצא כזה הם יתטרו מהממשלה, יו"ר כחול לבן בני גנץ הודיע על פיטוריו של יועז הנדל ממשרד התקשורת.

גנץ, האחראי על שרי גוש כחול לבן, שיגר להנדל מכתב על העברתו מתפקידו. הנדל צפוי לסיים באופן מיידי את תפקידו כשר התקשורת וכחבר בממשלה, ולא ברור האם גנץ בדרך לפשרה נוספת שתדחה את הבחירות.

עוד מדווחים בכחול לבן כי לעת עתה בני גנץ יכהן במקום הנדל במשרד התקשורת.

בכחול לבן מעדכנים כי בני גנץ החל גם בהליך דומה של הדחת חבר הכנסת צביקה האוזר מתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון. לפי גנץ: "האוזר והנדל בחרו את ביתם הפוליטי החדש ובכך תמה דרכם כנושאי תפקיד מטעם כחול לבן".

הנדל כתב בתגובה לחבריו בכחול לבן: "היה לי תענוג להיות אתכם בקבוצה אחת למרות חילוקי הדעות. מעריך מאוד את הקבוצה הזאת ואנשיה. יודע שכולם באו ממקום טוב. מודה לבני על הדוגמא האישית, הממלכתיות ואהבת האדם. דרכנו נפרדות פוליטית אבל מקווה שנדע להישאר חברים ולעשות טוב למען מדינת ישראל בעתיד".

כזכור, האוזר והנדל הבהירו היום (שני) כי הם לא יתמכו בפשרה נוספת בין הליכוד לכחול לבן ופניהם לבחירות. "לא נתמוך בפשרות נוספות. אנו תומכים בפיזור הכנסת כדי לחזור לבוחר ולהחליף את נתניהו" כתבו השניים והבהירו כי "אם הקואליציה תחליט על ארכה נוספת - נתפטר מתפקידינו".

יועז הנדל בני גנץ צביקה האוזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד