י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאור הפרסומים השקריים

זקן ראשי הישיבות מבהיר בעניין החיסונים

בתגובה לפרסומים שקריים כי הוא ורבנים נוספים בארה"ב קראו שלא להתחסן נגד נגיף הקורונה, ראש ישיבת פילדלפיה הגר"ש קמינצקי מפרסם מכתב הבהרה מיוחד בו הוא מכחיש בכל תוקף וממליץ לכל אחד להתייעץ עם רופאו

זקן ראשי הישיבות מבהיר בעניין החיסונים
הגר"ש קמינצקי בהדלקת נר חנוכה צילום: באדיבות המצלם

לאור פרסומים שקריים שנפוצו בימים האחרונים כביכול, בשם רבנים בארה"ב, שחתמו לכאורה נגד קבלת חיסון נגד נגיף הקורונה, זקן ראשי הישיבות, הגאון רבי שמואל קמינצקי, ראש ישיבת פילדלפיה וחבר מועצת גדולי התורה בארה"ב, מבהיר כי הפרסום אינו נכון, וכי על כל אחד להתייעץ עם הרופא שלו.

במכתב שמתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כותב הגר"ש קמינצקי: "הנני להודיע שמעולם לא פסקתי על דעת החיסון החדש על חולי הקורונה, ואיני אומר שום דבר כללי, לא, לא ולא, אלא כל אחד ידרוש אצל רופא שלו, ויעשה כפי צרכו הפרטי, בכל הברכות לרפואה שלמה".

אתמול (ראשון) נפוצו שמועות ומודעות עם שמות גדולי התורה בארה"ב, שכביכול הורו לחרדים בארצות הברית שלא להתחסן נגד נגיף הקורונה, חיסון שפיתחה חברת 'פייזר' וכבר הגיע לארץ. היום מבהיר הגר"ש קמינצקי כי המודעות הכוללות גם את שמו, אינן נכונות בעליל. 

העסקן הצעיר ר' מאיר ברנשטיין נכנס היום לראש הישיבה ושאל האם הפרסומים נכונים, הרב הכחיש בתוקף והתיישב לאלתר לכתוב את מכתב ההבהרה, שעושה סוף לשמועות.

הרב שמואל קמינצקי חיסון לקורונה פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד