כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עאלק שוויוניות

אמסלם תוקף: זילבר ומנדלבליט ממשיכים עם הבריונות

ההתכתשות הפומבית בין שר הדיגיטל לבין המשנה ליועמ"ש דינה זילבר בנושא שיבוץ הדירקטורים החדשים לשיאים חדשים נמשכת.  "אגב שיוויוניות, אז למה לא עד הסוף? אולי בשם אותה שיוויוניות נקים גם מאגר לשופטי בית המשפט העליון במדינת ישראל, ובא לציון גואל...". תקף אמסלם

אמסלם תוקף: זילבר ומנדלבליט ממשיכים עם הבריונות
הדס פרוש, פלאש 90

שר הדיגיטל הלאומי, דודי אמסלם ממשיך הערב (שני) את ההתכתשות הפומבית, בינו לבין המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, עורכת הדין דינה זילבר בנושא שיבוץ הדירקטורים החדשים.

ובעוד זילבר הבהירה לאמסלם מוקדם יותר היום כי בניגוד לתכניתו, כפי שהוא הצהיר עליה בחודש האחרון כי בכוונתו לבטל את נבחרת הדירקטורים, וזאת בעקבות כך שמדובר לטענתו בהליך לא שוויוני ומפלה, הבהירה לו זילבר בהודעה מיוחדת היום "נבקשך לפעול באחת הדרכים הבאות, לפעול בהקדם ככל שמתאפשר להשלמת גיבוש הליך  נבחרת חדשה, ובהתחשב בזמן שחלף מאז גובשה רשימת המועמדים המרכיבים את נבחרת הדירקטורים הנוכחית, לחלופין וככל שתחליט לפעול לקידום הליך פומבי תחרותי ושוויוני אחר לפעול לקידומו בהקדם האפשרי, לעניין זה יוער כי לאור היות רשות החברות הממשלתיות הרגולטור והגורים המייעץ בכל הנוגע לחברות ממשלתיות, הליך שכאמור גם אם אינו מבוצע על ידיה, צריך להיות בתיאום עמה".

עוד הוסיפה זילבר "בכל הנוגע למינוי מועמדים שלא נבחרו במסגרת הנבחרת או בהליך פומבי תחרותי ושוויוני אחר הדבר יוכל להיעשות רק אם יינקט באופן חריג ומצומצם, עד שישולם גיבוש ההליך התחרותי שיוחלט על ידיכם, ובגדרו ייבחרו המועמדים שיוצעו לכהונת דירקטור בחברה הממשלתית, יש לפעול להצעת מועמדים שמחוץ למאגר הנבחרת באופן חריג ומצומצם ולאחר שתינתן לשרים ההזדמנות להסביר את החשיבות והצורך במינויו של המועמד".

בתגובה פרסם הערב השר אמסלם, פוסט נוקב נגד חוות דעתה של זילבר, ובפוסט, שכותרתו "עאלק שוויוניות..." כתב השר אמסלם "הגב' זילבר ומר מנדלבליט ממשיכים עם ההתנהלות הבריונות שלהם ודורשים להנציח את הנבחרת האליטיסטית של יש עתיד. הם יעשו ועושים הכל כדי להפריע לי בעבודתי, תוך כדי שהם עוברים באופן גס ובוטה על החוק".

"אני מציע לחבורת המלומדים הזו פשוט לקרוא היטב את חוק החברות הברור, ובכל מקרה אין בכוונתי לחתום על על שום מועמד מהנבחרת הנוכחית, ואין לי שום כוונה לאמץ את חוות הדעת המעוותת וההזויה הזו. בשם השוויוניות הם החליטו להטמיע חריגות על מנת שאותה אליטה תוכל להכניס את אנשי שלומה, שלא עמדו בקריטריונים שהם המציאו" כתב אמסלם, והוסיף "משאת הנפש שלי היא שנבחרת הדירקטורים תשקף את כלל החברה במדינת ישראל, את הפריפריה ואת העם, את העובד במפעל ואת עקרת הבית, ולא רק את הקצפת הצפונבונית שנבחרה על ידי לפיד ויוגב, זו שגם השתלטה על מערכת בתי המשפט, העולם הכלכלי והתרבותי במדינת ישראל". 

לדברי השר, "ככה זה עובד אצל אדוני הארץ, קודם הם ממציאים חוק, ואז באצטלה של שיוויוניות, הם מרחיבים אותו במקומות שנוח להם ומשתלטים על כל המערכות בישראל. אני אנחה את רשות החברות להמשיך ולקדם את פעילות החברות על פי חוק החברות ככתבו וכלשונו" הבהיר אמסלם.

לסיום עקץ אמסלם: "ואגב שיוויוניות, אז למה לא עד הסוף? אולי בשם אותה שיוויוניות נקים גם מאגר לשופטי בית המשפט העליון במדינת ישראל, ובא לציון גואל..."

דינה זילבר דודי אמסלם נבחרת דירקטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד