י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שחקן חיזוק

בשורה טובה: עו"ד רוני פאלוך מונה לדירקטור בחברה למתנ"סים

בשנים האחרונות תחום פעילות התרבות בציבור החרדי מצוי בצמיחה מתמדת, לצורך חיזוק המגמה מינה השר זאב אלקין את עורך הדין רוני פאלוך לדירקטור בהנהלת החברה למתנסים הארצית "אשמח לסייע ולתרום כמיטב יכולתי כך שהפעילות הזו רק תתרחב"

בשורה טובה: עו"ד רוני פאלוך מונה לדירקטור בחברה למתנ"סים
עורך הדין רוני פאלוך צילום: באדיבות המצלם

עורך הדין רוני פאלוך, המוכר לרבים כעו"ד מומחה בתחום התעבורה, מונה השבוע כדירקטור בהנהלת החברה למתנ"סים. מדובר בגוף ממשלתי הפועל תחת משרד החינוך וההשכלה הגבוהה, החברה מופקדת על כלל המתנ"סים הפועלים בכל רחבי הארץ, כולל גם בישובים החרדיים.

פאלוך, החבר בשורה של גופים ממשלתיים ועסקיים, אמר עם אישור מינוי על ידי השר להשכלה גבוהה זאב אלקין "אני רואה בתפקיד זה חשיבות מיוחדת. בשנים האחרונות תחום פעילות התרבות בציבור החרדי מצוי בצמיחה מתמדת, ואנו עדים לפעילויות ואירועים שצומחים בקצב ב"ה, כשמי שנהנה מכך הוא הציבור כולו, גברים נשים וילדים. אשמח לסייע ולתרום כמיטב יכולתי כך שהפעילות הזו רק תתרחב, אני מודה לשר זאב אלקין שהביע בי אמון".

את השכלתו המשפטית רכש פאלוך בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו. בהמשך התמחה אצל עו"ד עמיקם לויתן שנחשב לאחד מעורכי הדין הוותיקים והמנוסים בתחום התחבורה, וכיום, לאחר פרישתו של עו"ד לוויתן, הוא עומד בראש פירמת "לויתן פאלוך עורכי דין" - מהמשרדים המובילים בארץ לדיני תעבורה.

פאלוך נחשב לעו"ד מבריק שזכה להצלחות בתחום המשפטי, בתחום דיני התעבורה בו מתמחה, אך פרט לכך הוא חבר בגופים ממשלתיים וציבוריים שונים. בין היתר  משמש עו"ד פאלוך כסגן יו"ר ועדת התחבורה בלשכת עורכי הדין, חבר ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, ודירקטור בחברת "מגוריט ישראל בע"מ" הנסחרת בבורסה. דירקטור בחברה הכלכלית לפיתוח ביתר עילית ופעיל בעיקר בתחום שילוב החרדיים בתעסוקה במשק הישראלי – משימה שאותה הוא רואה מבחינתו כשליחות עליונה.

רוני פאלוך מתנסים דירקטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד