י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"גזלנית, המערכת תפלוט אותך"

עימות פומבי בין השרה החרדית לחה"כ טיבי

במהלך דיון המבקש לקבוע כי פינוי יישובים ייערך רק לאחר משאל עם, עקץ חה"כ טיבי את השרה החרדית עומר ינקלביץ' על רקע ביקוריה בהתיישבות שמעבר לקו הירוק | חה"כ טיבי: "את גזלת קולות, התקלה שלך תתוקן בקרוב"

עימות פומבי בין השרה החרדית לחה"כ טיבי
אחמד טיבי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות פומבי נרשם ביממה האחרונה בין השרה עומר ינקלביץ׳ ליו"ר סיעת הרשימה המשותפת חבר הכנסת אחמד טיבי, סביב תפקידה, עם קרב עקיצות ביניהם מעל גבי הטוויטר.

אתמול (שני) במהלך דיון על הצעת חוק משאל העם שמבקש לקבוע כי פינוי ישובים ביהודה ושומרון ייעשו רק באישור משאל עם, עקץ חה"כ טיבי את השרה ינקלביץ׳ שהסביר כי דרך ביקוריה בהתיישבות אפשר להסיק כי ההתיישבות היא לא חלק מישראל.

"תגידו", אמר טיבי אתמול, "ינקלביץ' היא שרה לתפוצות? לאחרונה היא מבקרת אותם על כך שהם בתפוצות", תוך שהוא קובע, כי יש להחזיר את ההתיישבות לישראל לתוך הקו הירוק ולחזק את המניסטוריון הזה של ינקלביץ שבגלל שאין לאחרונה נסיעות לחו"ל היא נוסעת לחול אחר״. ‬

השרה ינקלביץ' השיבה לטיבי אמש בציוץ משלה בטוויטר, "אחמד, בזמן שאתה תבקר משפחות מחבלים, אני אמשיך לבקר את משפחותיהן של אחינו המתיישבים".

טיבי לא נשאר חייב והשיב לה בהתקפה, "בקרוב, כשהמערכת הפוליטית תפלוט אותך, יהיה לך הרבה זמן לבקר את המשפחות של אחייך הגזלנים. הם גזלו קרקעות ואת גזלת קולות. לפחות התקלה שלך תתוקן בקרוב".

סיפוח התיישבות עומר ינקלביץ אחמד טיבי משאל עם עימות בטוויטר פינוי יישובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד