י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לראשונה מאז הבחירות

פוטין בירך את ביידן על ניצחונו בבחירות לנשיאות ארה"ב

לראשונה מאז הבחירות נשיא רוסיה התקשר לנשיא ארה"ב הנבחר ביידן ובירך אותו לרגל ניצחונו | על פי הדיווח, פוטין אמר לג'ו ביידן "אני מוכן לשיתוף פעולה איתך"

פוטין בירך את ביידן על ניצחונו בבחירות לנשיאות ארה"ב
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: קובי גדעון, לע"מ

דובר הקרמלין הודיע היום כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התקשר לברך את ג'ו ביידן על ניצחונו בבחירות לנשיאות ארצות הברית, לאחר שחבר האלקטורים אישר את ניצחונו באופן רשמי 306 מול 272 שקיבל הנשיא טראמפ.

כזכור הקרמלין הודיע לאחר הבחירות כי הנשיא פוטין ימתין לתוצאות הרשמיות של הבחירות לפני שיגיב על תוצאותיהן או יתייחס לאחד מהמתמודדים, מדינות אחרות כן בירכו את ביידן על הניצחון כמה ימים אחרי יום הבוחר ב-3 בנובמבר. מהקרמלין נמסר כי פוטין אמר כי הוא "מוכן לשיתוף פעולה בין המדינות" עם הנשיא הנבחר ג'ו ביידן.

בהודעת הקרמלין נאמר עוד כי "הנשיא פוטין איחל בהצלחה לנשיא הנבחר, והביע אמון שרוסיה וארה"ב יפתרו את הבעיות הרבות הניצבות בפניהן למרות חילוקי הדעות ביניהן". עוד אמר פוטין לביידן כי הוא "מוכן לעבודה משותפת ולקשר בינינו".

כזכור בין ממשל פוטין לבין הממשל בארצות הברית והמפלגה הדמוקרטית במיוחד, ישנם מתחים בשנים האחרונות על רקע טענות לפיהן רוסיה התערבה בהליך הבחירות בארצות הברית.

ולדמיר פוטין ג'ו ביידן ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד