י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במקביל להפצת החיסונים

המדינה בה מתים הכי הרבה צעירים מנגיף קורונה

מקבלי ההחלטות במקסיקו מודאגים מממוצע הגיל של המתים מהנגיף עומד על 55, כאשר בשאר המדינות המערביות ממוצע הגיל גבוה בהרבה | בישראל ממוצע גיל התמותה מהנגיף עומד על גיל 80, ובאירופה על 75

המדינה בה מתים הכי הרבה צעירים מנגיף קורונה
אזרחים במקסיקו צילום: Unsplash

דאגה רבה במקסיקו: מספר המתים במדינה גבוהה וחריגה, יותר מ-150 אלף בני אדם מתו מהנגיף, בנוסף למיליון אזרחי מקסיקו שנדבקו בנגיף הקורונה המשתולל בכל רחבי העולם.

במקביל מודאגים הרשויות במקסיקו מממוצע הגיל של המתים מהנגיף, העומד על 55, כאשר בשאר המדינות המערביות ממוצע הגיל גבוה בהרבה, בישראל ממוצע גיל התמותה מהנגיף עומד על גיל 80, ובאירופה על 75.

גורמי הבריאות במקסיקו חלוקים מה הסיבה לתמותה הגבוהה כל כך ולממוצע הגיל החריג, ישנם הסבורים כי ההשמנה והסוכרת מהם סובלים רבים במקסיקו בשילוב עם החרדה והמתח הם הגורמים לתמותה הגבוהה.

מנגד, ישנם גורמי בריאות אחרים התולים את האש בחוסר בציוד רפואי מתקדם במקביל לרופאים נשחקים וצפיפות גבוהה במחלקות.

בתוך כך משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) על זינוק נוסף במספר החולים בארץ, על פי הנתונים, 2,279 מאומתים חדשים אובחנו ביממה החולפת, מ-72,423 בדיקות שנערכו אתמול, עוד ציינו במשרד הבריאות קיימים 344 חולים שמוגדרים במצב קשה, בהם 130 מונשמים.

בכך אנו מתקרבים לסגר נוסף בישראל, כאשר כזכור, כפי שאושר בממשלה בסוך השבוע, ביום שישראל תגיע ל 2500 חולים ביממה תפעל תוכנית ה׳ריסון המהודק׳ שכולל הגבלות בערים האדומות והכתומות, סגירת המסחר שמקבל קהל, סגירת מוסדות חינוך והגבלות נוספות. באם גם המתווה הזה לא יסייע לאחר שלושה שבועות, ישראל תכנס לסגר שלישי, ובכירי משרד הבריאות אומרים היום כי למרות תחילת מערך החיסונים, אלה ישפיעו רק כעבור כמה חודשים.

מקסיקו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד