י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
וועדה פוליטית

השטח הש"סי בפנייה להנדל: ביממה האחרונה, תקן את האפליה נגדנו

השטח הש"סי יצא בקריאה נרגשת לשר התקשורת יועז הנדל, שינצל את היממה האחרונה שלו בתפקיד וייתן תוקף לשימוע שערך במשרדו לעסקנים האינטרסנטיים • בכיר בש"ס לבחדרי חרדים: "נילחם, ולא ניתן לעסקנים אינטרסנטיים לפגוע בציבור הספרדי"

השטח הש"סי בפנייה להנדל: ביממה האחרונה, תקן את האפליה נגדנו
יועז הנדל צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

סאגת 'וועדת הרבנים לענייני התקשורת' ויחסה לש"ס ממאנת לרדת מסדר היום, כאשר בשטח הש"סי יצאו היום (שלישי) בקריאה נרגשת לשר התקשורת יועז הנדל, על מנת שינצל את היממה האחרונה שלו בתפקיד וייתן תוקף לשימוע שערך לעסקנים המנהלים את וועדת הרבנים.

בשימוע שנערך בוועדת התקשורת על ידי שר התקשורת יועז הנדל, שימוע בו דרש הנדל מהעסקנים שינמקו ויסבירו כל חסימה שהם עושים, כמו גם שיימנעו מלחסום 'טווחי מספרים' דבר הפוגע ברבבות אנשים תמימים שכל רצונם אחזקת מכשיר ומסונן כראוי, והם נפגעים מהתנהלות לא ראויה, בנוסף דרש הנדל מעסקני וועדת הרבנים לא לחסום מספרי חירום.

בלחץ הפוליטיקאים מהצד האשכנזי נמנע הנדל עד כה לתת תוקף של החלטה לשימוע, כעת כאשר מדובר בשעות ספורות לפני כניסת פיטוריו לתוקף מבקשים אנשי ש"ס שלא יתעלם ממצוקתם וידרוש מהעסקנים להיצמד להחלטות השימוע שבוצע להם במשרד התקשורת.

כזכור, הסאגה החלה עם חסימת הקו של מפלגת ש"ס 'דרך המלך' בטענה כי מדובר בקו פוליטי, למרות שבקו משודרים בנוסף שיעורים של מרן חכם שלום כהן ועוד רבנים מש"ס זאת לצד מסרים פוליטיים.

המוזר הוא כי בתקופת הבחירות פותחים עסקני הוועדה את הקו לקווי התוכן של סיעות יהדות התורה ודגל התורה, ולאחמ"כ גם את הקו של ש"ס על מנת להימנע מטענות על חוסר שוויוניות.

בכיר עמו שוחחנו אמר בזעם ל'בחדרי חרדים', אם אכן סוגרים קווים פוליטיים למה בתקופת הבחירות פותחים לסיעות האשכנזיות, ואז על מנת להימנע מטענות על חוסר שוויוניות פותחים גם לש"ס". עוד תקף "אכן יש בקו מסרים פוליטיים, א, מה הבעיה בעדכונים של המפלגות החרדיות, ב, משודרים שם גם תכנים של רבני ש"ס, לא מדובר בקו רק של פוליטיקה".

לסיכום אמר "נילחם, ולא ניתן לעסקנים אינטרסנטיים לפגוע בציבור הספרדי" כשעל הפרק גם יוזמת הקמת וועדה ספרדית לענייני תקשורת.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת תנועת ש"ס אפליית ספרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד