י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מנעולן מומחה

המפתח נשבר בדלת? כנראה שזה הזמן להחליף צילינדר

ניסיתם לפתוח את הדלת והמפתח נתקע במנעול? לצערנו, סביר להניח שאין לכם באמת מה לעשות עם זה ותצטרכו להזמין מנעולן מקצועי שיחליף לכם את הצילינדר • אז מה עושים במידה והמפתח נשבר בצילינדר, איזה צילינדר כדאי להתקין ואין לא נופלים על מנעולן חאפר? כל התשובות

המפתח נשבר בדלת? כנראה שזה הזמן להחליף צילינדר
מפתח צילום: freepik

המפתח תקוע בצילינדר, מה עושים?

אז במידה וחזרתם מאירוע או סתם בילוי של ערב מחוץ לבית, הכנסתם את המפתח לדלת והוא נשבר, סביר להניח שאין ברירה ותצטרכו להזמין פורץ מנעולים שיחליף לכם את הצילינדר.

למעשה, כשאתם מכניסים את המפתח לצילינדר הוא מסובב את המנגנון שאמו על פתיחת הדלת. במידה והמפתח תקוע, המצב דיי אבוד ותצטרכו להזמין מנעולן שמתמחה בהחלפה של צילינדר.

דרשו צילינדר חדש באריזה

דרשו מהמנעולן לספק לכם צילינדר חדש באריזה שלו, ובקשו ממנו לפתוח אותה כשהוא מולכם. מעבר לעובדה שזו זכותכם לקבל מוצר חדש תמורת המחיר שאתם משלמים, אתם ודאי לא רוצים שיתקינו לכם צילינדר שלמישהו בעולם יהיה העתק של המפתח שלו.

לכן, במידה ובשיחת הטלפון הראשונה אתם מציינים את זה והמנעולן לא מתחייב בפניכם שהוא הולך לספק לכם צילינדר חדש, המשיכו בחיפושים.

אתם בטח שואלים את עצמכם, איך נוכל לדעת שהצילינדר שלנו חדש? אז האמת היא שזה דיי פשוט, כי צילינדר חדש ברוב המקרים מגיע עם 5 מפתחות באריזה, כך שבמידה וקיבלתם פחות צריך להתעורר אצלכם חשד.

צילינדר יקר או זול, מה עדיף?

דווקא במקרה הזה המחיר הוא לא הפרמטר הכי חשוב עבורכם ולאו דווקא הצילינדר הכי יקר יהיה גם הצילינדר הכי טוב. בתוך כך, אנחנו ממליצים לכם לדרוש מהמנעולן צילינדר של חברה מוכרת בעלת ניסיון רב שנים בתחום.

בכל אופן, כיום השוק מוצף באין סוף סוגים של צילינדרים ומנעולים, כך שההמלצה שלנו עבורכם היא לא לפעול מתוך לחץ ולהתעקש על צילינדר איכותי.

המלצה שלנו - התקינו צילינדר פרפר (כפתור), כזה שיאפשר לכם להיכנס הביתה גם במצבים בהם הדלת נעולה מהצד הפנימי של הבית.

האם יש אחריות על החלפת צילינדר?

על החלפת צילינדר מקובל לתת ברוב המקרים שנת אחריות אחת לפחות. לא כל המנעולנים נוהגים כך ויש כאלו שאפילו מספקים אחריות ארוכה יותר. לפני שאתם מזמינים את הצילינדר ודאו איתו כמה שנות אחריות הוא מתכוון לספק לכם, מה היא כוללת ולא פחות חשוב, מה היא לא כוללת.

את האחריות דרשו לקבל בכתב על מנת שיהיה לכם למי לפנות במקרה הצורך. מבחינתכם אחריות לא כתובה שניתנה לכם בעל פה היא פשוט לא אחריות אמתית.

בוחרים מנעולן אמין

בחרו מנעולן מקצועי שיש לו ניסיון רב שנים בתחום המנעולנות בכלל ובהחלפת צילינדרים בפרט. חשוב לציין, אל תמהרו להזמין את המנעולן הראשון שקופץ לכם בגוגל. כלומר, זה בסדר לחפש באינטרנט מנעולן, אך אנו ממליצים לכם לקרוא את חוות הדעת עליו ולחפש המלצות.

לפני שאתם מזמינים את המנעולן בצעו סקר שוק ובדקו את טווח המחירים הנפות שמנעולנים נוהגים לגבות על החלפת צילינדר. זכרו, ככל שיהיה לכם יותר ידע על העבודה, כך ההתנהלות שלכם מול המנעולן תהיה נכונה יותר.

מפתח מנעול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד