י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חיזוק פוליטי

שאשא ביטון מצטרפת למפלגתו של גדעון סער

עכשיו זה רשמי: חברת הכנסת מהליכוד יפעת שאשא ביטון מודיעה היום על הצטרפותה למפלגתו החדשה של גדעון סער, אליה כבר חברו הצמד של 'דרך ארץ' יועז הנדל וצביקה האוזר

שאשא ביטון מצטרפת למפלגתו של גדעון סער
גדעון סער בהצהרה צילום: יח"צ

חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מודיעה היום (שלישי) על הצטרפותה למפלגתו החדשה של גדעון סער שנטש את הליכוד לפני מספר ימים והודיע על הקמת מפלגה חדשה שתתמודד מול רה"מ נתניהו על ראשות המדינה. שאשא ביטון היא תוספת כוח לסער, גם במימון הבחירות וגם בכוח הפוליטי.

בציוץ משותף של גדעון סער וחה"כ יפעת שאשא ביטון הודיעו השניים על החיבור הפוליטי, ופרסמו תמונה משותפת בפוסטר עליו נכתב
"יצאנו לדרך". יצוין כי טרם פורסם השם למפלגה החדשה.

שאשא ביטון מצטרפת לחברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר שכבר הודיעו על הצטרפותם למפלגתו של סער, בעקבות ההצטרפות קיבל הנדל הודעה כי פוטר מתפקידו כשר בממשלה, ובכחול לבן פועלים להדיח גם את האוזר מראשות ועדת החוץ והביטחון.

שאשא ביטון החלה את דרכה בסיעת 'כולנו' של משה כחלון. בין היתר כיהנה שאשא ביטון כשרת השיכון לצד תפקידים נוספים בכנסת. בהמשך התמזגה מפלגתו של כחלון עם הליכוד, ולאחר השבעת הממשלה מונתה לעמוד בראשות ועדת הקורונה.

במהלך החודשים האחרונים התנהלה כאופוזיציה לממשלה כשפעלה לבטל תקנות לממשלה, כך פעלה לפתוח את חדרי הכושר בניגוד גמור לעמדת הממשלה, ובליכוד אף יזמו את הדחתה, אך חזרו בהם, אך התעלמו מעבודתה בוועדה.

יועז הנדל יפעת שאשא ביטון גדעון סער צביקה האוזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד