י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"קצינה פורצת דרך"

השר אוחנה המליץ על גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת שב"ס

לאחר סבב שיחות בימים האחרונים עם מספר מועמדים, החליט הר לביטחון פנים אמיר אוחנה להמליץ על גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת שב"ס | המינוי מגיע לאחר תקופה ארוכה בה התפקיד היה ללא נציב

השר אוחנה המליץ על גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת שב"ס
אמיר אוחנה צילום: David Cohen/FLASH90

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה המליץ על גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת שב"ס, לאחר ארוכה תקופה בה הארגון תפקד ללא ראש. את החלטתו קיבל השר אוחנה לאחר שבחודשים האחרונים נפגש עם כל הגונדרים המכהנים בשירות בתי הסוהר.

ביממה האחרונה ערך השר אוחנה שיחות נוספות עם מספר מועמדים לתפקידים והודה להם על נכונותם לשאת בתפקיד ועל שירותם המסור לאורך השנים למען ביטחון המדינה.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר כי "הרעיון שעמד בבסיס החלטתי לגבי העומדים בראשות שני הארגונים הוא שמחד, אני סבור שלעומד בראש יש צורך בהיכרות מעמיקה עם הארגון וניסיון בתפקידים שונים, ומאידך – אני מאמין ששני הארגונים זקוקים לריענון ולשינוי. לכן, עשיתי כמיטב יכולתי לבחור מועמדים שיעמדו בשני התבחינים".

לדבריו, "גונדר קטי פרי היא קצינה פורצת דרך, מנוסה, מקצועית וערכית. פרי היא אשת שטח שצמחה בשב"ס בשורה ארוכה של תפקידים עד אשר מונתה לתפקיד מפקדת מחוז דרום, החולש על תשעה בתי כלא ובהם אלפי כלואים, רבים מהם אסירים ביטחוניים, ותחת פיקודה כ-2,500 סוהרות וסוהרים.

פרי בעלת יכולות מרשימות ותפיסה ייחודית את הארגון והשפעתו הן על האסיר והן על החברה. כל אלה יחד עם תכניותה עבור שב"ס, שכנעו אותי שהיא האדם הנכון להצעיד את הארגון לעבר העתיד ולהעצים את חוסנו".

הוא ביקש להודות "לניצב מוטי כהן ולגונדר אשר וקנין שנשאו בשנתיים האחרונות באחריות כממלאי המקום של ראשי הארגונים במשטרת ישראל ובנציבות שירות בתי הסוהר. בכוונתי לפעול על מנת ששניהם יזכו להכרה מלאה של התנאים על התקופה הארוכה בה כיהנו כמ"מ. הם ראויים לכך".

 

אמיר אוחנה שב"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד