י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזוי ומקומם

אריה שיף שירה בפורץ יואשם ברצח

מתנדב במשטרת ישראל בן 70, גילה לחרדתו באישון ליל כי מכת הפריצות הגדולה בדרום הגיעה אליו, הוא יצא עם נשקו על מנת להבריח את הפורץ, שנהרג מהירי. כעת הוא יואשם ברצח

אריה שיף שירה בפורץ יואשם ברצח
אילוסטרציה צילום: Unsplash

לפני כשבועיים באישון ליל מוצאי שבת, ירה אריה שיף, תושב ערד, בפורץ בדואי שניסה לגנוב את רכבו, מהירי נהרג הפורץ לאחר שפונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כעת נערכים בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בעוון רצח.

על פי הדיווח בחדשות 12, עורכי דינו של שיף, ששי גז ועידן שני, קיבלו זימון, בו נכתב "אנו שוקלים להעמיד לדין בכפוף לשימוע בסעיף 300 א לחוק העונשין" מה שאומר ששיף יואשם ברצח על כך שניסה להציל את רכושו מידי הפורצים תושבי הפזורה הבדואית.

שיף מתנדב במשטרה בעצמו, נעצר אז לחקירה בחשד להמתה בקלות דעת. כאשר מהמשטרה נמסר כי שוטרים הגיעו למקום, זימנו צוות רפואי לטיפול בפצוע אשר נפצע באורח קשה ופתחו בתחקור האירוע, וכי החשוד בירי עוכב לחקירה.

המשטרה אף בקשה בבוקר שלמחרת מבית המשפט, להאריך את מעצרו של החשוד בירי.

אשתו, סיפרה לאתר ynet את שהתרחש במהלך אותו הלילה. "שמעתי רעש והערתי את בעלי. הסתכלנו דרך החלון של הקרוואן והוא לא ראה את האוטו. הוא ישר צעק 'תעצור, תעצור', חזר לקרוואן כדי לקחת את האקדח וירה שתי יריות - אחת לכיוון הגלגל שהוא לא הצליח והירייה השנייה כבר פגעה בבחור".

עורך דינם של משפחת הפורץ אהרן רוזה אמר עם פרסום דבר הזימון "משפחת המנוח שמעה בסיפוק את העובדה שהשימוע ייערך בעבירת רצח, כאשר עם כל פרט חדש שמתגלה מהאירוע מתברר עד כמה חמור היה הירי שביצע החשוד לעבר המנוח, ירי שמבצע חשוד שאמור להיות מיומן ובעל ידע בהוראות הפתיחה באש ובמשמעות של ירי מאקדח".

ערד בדואים פורץ רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד