י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקפת סייבר?

שרתי גוגל קרסו; היועץ לביטחון לאומי חזר עקב מתקפת סייבר רוסית

בפעם השנייה בתוך יומיים משתמשים מדווחים על תקלה בשירותי גוגל - יוטיוב, ג'ימייל, גוגל דרייב ושירותים נוספים • שירותים אלה אינם זמינים וחלק מהאתרים לא עולים או נטענים • התקלה מתרחשת בעיקר בארה"ב, אוסטרליה ומערב אירופה

 שרתי גוגל קרסו; היועץ לביטחון לאומי חזר עקב מתקפת סייבר רוסית
אילוסטרציה צילום: pixabay

בפעם השנייה בתוך יומיים: גולשים ברחבי העולם בעיקר בארה"ב, אוסטרליה ובמערב אירופה, מדווחים על תקלה נרחבת בשירותי גוגל המתרחשת כעת (בין שלישי לרביעי 01:30).

על פי הדיווחים הגולשים נתקלים בקשיים בגישה לג'ימייל של גוגל, למנוע החיפוש יוטיוב, גוגל מפות, גוגל דוקס, שירותי הענן (גוגל דרייב) ומנוע החיפוש של גוגל עצמה. בעוד שלחלק מהמשתמשים מנוע החיפוש לא עובד כלל, לחלקם הוא עובד באופן איטי או חלקי בלבד.

מחברת גוגל נמסר כי הם מודעים לתקלה ופועלים לתקנה, אולם כרגע צפי לסיום התקלה כמו גם מידע מדוע זה קרה.

בתוך כך, בכיר בממשל האמריקני מסר לסוכנות רויטרס כי היועץ לביטחון לאומי של הבית הלבן, רוברט אובריאן, נאלץ לקטוע ביקור באירופה ולחזור לוושינגטון כדי להתמודד עם מתקפת סייבר רוסית. 

נציין, כי אתמול חוו גולשים בישראל ובאירופה קשיים בהתחברות לשירותי גוגל הכוללים גישה לג'ימייל של גוגל, למנוע החיפוש יוטיוב, גוגל מפות, גוגל דוקס, שירותי הענן (גוגל דרייב) ומנוע החיפוש של גוגל עצמה. התקלה סודרה לאחר כחצי שעה, מחברת גוגל לא נמסר מידע על מה שגרם לה.

במספר אתרים ברחבי העולם דווח על מתקפת סייבר, אולם מחברת גוגל לא אישרו את הדיווחים.

גוגל גוגל דרייב יוטיוב תקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד