י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בן המפקד שחוסל מדבר

זיינאב סולימאני מאשים: טראמפ הורה להרוג את אבי וביידן תמך בו

בנו של קאסם סולימאני, מפקד משמרות המהפכה של איראן שחוסל בעיראק בשנה שעברה, התראיין לתקשורת הרוסית וטען כי אביו נלחם בדאעש למען האזור כולו וגם ניצח את ארגון הטרור. באשר לחיסול אמר: "אבי היה מודע לחלוטין לכך שהדרך שהוא נוקט היא מסוכנת מאוד והוא אף עלול להיהרג בדרך זו"

זיינאב סולימאני מאשים: טראמפ הורה להרוג את אבי וביידן תמך בו
קאסם סולימאני ושאר המחוסלים צילום: רשתות חברתיות ערביות

יינאב סולימאני, בנו של מפקד משמרות המהפכה, קאסם סלימאני שוסל בשנה שעברה על ידי ארה"ב בנמל תעופה בעיראק, שובר שתיקה ובראיון לתקשורת הרוסית, הוא מכנה את אביו "גיבור", וטוען כי אביו ניהל מאבק נגד טרוריסטים של דאעש. וגם הוא מעריך כי "ג'ו ביידן, הנשיא הנבחר של ארצות הברית לא יעשה שינוי".

סולימאני הצעיר ניתח את חילופי השלטון בארה"ב בעוד חודש ואמר: "דונלד טראמפ וג'ו ביידן דומים זה לזה ומקפידים על אותה מדיניות". לדבריו, טראמפ "הורה להתנקש בחיי אבי, וזה נעשה בזמן שג'ו ביידן תמך בכך".

הוא הוסיף וטען כי "ביידן הסכים גם עם הנשיא לשעבר ברק אובמה על הקמת קבוצת הטרור של דאעש, אז מה ההבדל בין טראמפ לביידן? מה ישתנה? יש להם אותן מחשבות. מבחינתנו, אף אחד משני אלה אינו שונה ויש לנו בעיה במדיניות ממשלת ארה"ב וזה לא ישתנה".

הוא שיבח ואמר: "אבי עשה את עבודתו היטב, וזה הכעיס את האמריקנים". זיינאב סולימאני הצהיר: "למעשה אתה ער לעובדה שכל תוכנית שארצות הברית מיישמת במזרח התיכון נהרסת והם אינם מצליחים בשום דרך שהם מנסים לפגוע באיראן. למה? כי אבי היה מושיע".

"אבי היה למעשה מושיע והוא עשה זאת לא רק עבור תושבי ארצו אלא עבור כל המדינות", המשיך הבן וטען כי אביו "ניצח את דאעש".

זיינאב סולימאני, הדגיש כי אביו קאסם נלחם נגד דאעש למען כל תושבי האזור: "לא רק למען תימן, סוריה ולבנון, איראן ועירק, אלא עבור כולם, אבי נלחם בדאעש עד הנשימה האחרונה".

הוא המשיך ואמר: "אבי היה מודע לחלוטין לכך שהדרך שהוא נוקט היא מסוכנת מאוד והוא אף עלול להיהרג בדרך זו, אבי ידע זאת היטב, משום שלא פחד מהם. להפך, הם פחדו ממנו וידעו כיצד הוא פועל ומגיב".

זיינאב סולימאני, התייחס גם לחיסולו של מדען הגרעין מוחסן פחריזאדה לפני כחודש באיראן ואמר: "הם הרגו אותו בקלות מול אשתו, איך הם העזו להגיע לארצנו ולהרוג בקלות את אנשינו ברחובות?". כשהוא לא מציין למי כוונתו.

קאסם סולימאני מוחסן פחריזאדה חיסול ממוקד חיסול באיראן דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד