י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סיפור כיסוי

בני זוג נעזרו בבנם הקטן לגנוב מחנות יוקרתית ונתפסו

זוג רומני שלימד את בנם בן השש לעזור להם לגנוב שעון בשווי 67,000 ליש"ט מחנות הרודס בלונדון נכלא למשך 26 חודשים | על פי כתב התביעה "הגניבה תוכננה בתחכום רב"

בני זוג נעזרו בבנם הקטן לגנוב מחנות יוקרתית ונתפסו
שעוני יד צילום: pixabay

אילי פארה ומרתה פארה-בלוג', שניהם בני 43, נכנסו לחנות שעונים בלונדון צילמו שעון יוקרתי במשקל 18 קראט, ועזבו את המקום, לאחר מכן ב-19 בספטמבר, בני הזוג חזרו לחנות היוקרתית הלונדונית 'הרודס' יחד עם בנם בן השש כדי לבצע את הגניבה.

כאשר נציגה של החנות המכירות הפנתה את גבה לאחור, החליפה האשה את השעון עם שעון מזויף דומה, שהוסתר בכובעו של הילד בן השש, כך נטען בבית המשפט.

זוג הרומנים נעצרו על ידי המשטרה כעבור ימים בתוך רכב אאודי שחור ששהה בנמל בניסיון לחזור הביתה לרומניה, שניהם הודו בגניבה מהחנות, הגבר נכלא היום למשך 18 חודשים בעוד אשתו נידונה לשמונה חודשי מאסר.

השופט אמר לזוג שהם 'טיפחו' את ילדם הצעיר כדי שיעזור להם לבצע את הגניבה. "השתתפת במה שתואר תכנית מתוחכמת, מתוכננת וחצופה לגנוב שעון יקר באמצעות ילדך בן השש כחלק מרכזי בביצועו", אמר השופט.

התובע דומיניק הוקלי אמר כי בני הזוג היו בהרודס חמישה ימים לפני הגניבה ב"משימת סיור", הם צילמו שעונים שונים. עד שמצאו את השעון שהם התעניינו בו הם צילמו אותו שוב ושוב, "ללא ספק היה בכוונתם להשיג העתק דומה" נכתב. התביעה הדגישה עוד כי "הגניבה תוכננה בתחכום רב".

הצמד חזר לחנות כעבור כמה ימים, יחד עם בנם הצעיר שנגרר אחריהם, וביקש פעם נוספת לראות את תצוגות השעונים בטענה שהם קונה מתנה לאבי האישה. אחד השעונים היה 18 קראט בשווי 67,400 ליש"ט. בני הזוג אמרו שהם לא אוהבים את השעונים האחרים וכי הם רוצים דווקא את חברת Royal Oak. כאשר אשת המכירות לקחה את השעונים האחרים והחזירה אותם לערימות, הגבר הסיר את השעון האמיתי והחליף אותו בזיוף שהיה מוסתר במעיל של ילדו. הוא הניח מיד את השעון המזויף על מגש התצוגה.

גברת פארה הזיזה את השעונים בתצוגה כדי ליצור את הרושם שהם עדיין מסתכלים על שעונים, לאחר מכן טענו הגנבים כי הם זקוקים לזמן מסוים כדי 'לחשוב על זה' ולא שיתפו פעולה כשנשאלו על פרטיהם כדי ליצור קשר.

אשת המכירות לא היתה מודעת להחלפה, אך למחרת עובד הבחין בשעון שהוא שונה כשהוא ללא המספר הסידורי שלו. לאחר חקירה קצרה וצפייה במצלמות אבטחה, המשפחה נעצרה בנמל דובר כשהגבר עונד את השעון על פרק כף ידו השמאלית, חיפוש בבית בו התגוררו בלונדון גילה כי הבית ריק, הזוג תכנן את הבריחה כמה ימים לפני הגניבה ורוקן את הבית. הילד בן השש חזר לרומניה ונמצא בהשגחת אחותו בת ה-18.

גניבה לונדון רומניה שעונים מזויפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד