י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעקב 'בחדרי חרדים'

ראש העיר ויו"ר קרן ההסעות סגרו על שת"פ שיחזיר את ההסעות

"בשורה של ממש" כך מגידירים זאת ההורים בפתח תקווה לאחר שנמצא פתרון ראויו לבעיות ההסעות של החינוך העצמאי בתום פגישה של ראש העיר גרינברג ויו"ר קרן ההסעות מרדכי קרליץ 

ראש העיר ויו"ר קרן ההסעות סגרו על שת"פ שיחזיר את ההסעות
רמי גרינברג בפגישה עם מרדכי קרליץ צילום: באדיבות המצלם

לאחר סאגה מתמשכת של שנים בעיכוב כספי ההסעות למוסדות החינוך העצמאי בעיר פתח תקוה בשל בעיות משפטיות ביורוקרטיות ומעקב 'בחדרי חרדים' בנושא, חתם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג על המוגמר - כשהביא את העניין לפתרונו המלא, עם פגישתו עם מנכ"ל קרן ההסעות מרדכי קרליץ.

כבר בתאריך -01.01.2021 תחל קרן ההסעות את פעילותה בעיר לטובת ילדי ובנות המגזר.

בשנים האחרונות סבלו מוסדות החינוך העצמאי בעיר פתח תקווה מחסם ביורוקרטי מורכב מאוד שהיקשה על המוסדות - בין היתר לקבלת מימון עירוני עבור ההסעות. החסם שצץ הרבה לפני תחילת הקדנציה של ראש העיר הנוכחי רמי גרינברג, עבר ניסיונות רבים למציאת פתרון ראוי, אך ללא הצלחה.

יוזמה מקורית שהביא ראש העיר רמי גרינברג, בשילוב עם שליטתו בנבכי הביורוקרטיה המקומית והארצית, הביאה לפתרון המושלם עבור ההסעות: שיתוף פעולה ייחודי עם "קרן ההסעות", שתפעיל מעתה את ההסעות של כל ילדי החינוך העצמאי בעיר, ותתוקצב באופן ישיר ע"י הרשות.

לאחר סדרת פגישות עבודה עם כלל הגורמים הרלוונטיים - שהוביל האחראי על מערכות החינוך הדתי והחרדי בעיר, ערן חג'ג', ישבו אתמול (שלישי) ראש העיר רמי גרינברג ויו"ר "קרן ההסעות" מרדכי קרליץ, וחתמו על המוגמר. בפגישה נכחה גם מנהלת בית הספר בית יעקב במרכז העיר הגב' רבקה וויינגרטן, שהודתה לראש העיר על טיפולו המסור בנשוא ההסעות, וציינה את אזנו הכרויה וליבו הפתוח בכל שעות היממה למנהלות בתי הספר החרדים בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג מסר: "מדובר בבשורה של ממש עבור תלמידי ותלמידות החינוך העצמאי בעיר, וכמובן גם להורים - שילדיהם יזכו להסעות מסודרות וקבועות באופן שוטף ויציב מתחילת השנה האזרחית הקרובה ב-1.1.21. מדובר בפרויקט לא פשוט שרבים ניסו לקדם אותו ולא צלח בידם, אך לאחר מאמצים מרובים ולא מעט חשיבה מחוץ לקופסה הצלחנו להביא את הפתרון המושלם עבור ילדי המגזר החרדי בעיר. נמשיך לשרת את כל הציבורים בישרות בהגינות ומתוך שוויון לכולם. אני מודה לרב מרדכי קרליץ מנכ"ל קרן ההסעות שנרתם לנושא החשוב ונתן לנו את היכולת להביא את הענין לכדי פתרון".

רמי גרינברג קרן ההסעות מרדכי קרליץ פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד