ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
גייסו יותר מ-$30,000

בכיר בבית הלבן איבד את כפות רגליו בעקבות הקורונה

עובד בכיר בביטחון בבית הלבן איבד את כף רגלו הימנית וחלק מכף רגלו השמאלית במאבק נגד נגיף הקורונה. לבקשת משפחתו הנשיא טראמפ מעולם לא הזכיר את מחלתו של הבכיר

בכיר בבית הלבן איבד את כפות רגליו בעקבות הקורונה
הבית הלבן צילום: pixabay

קריד ביילי האחראי על הביטחון של הבית הלבן, היה החולה הקשה ביותר מבין עשרות מקרי קורונה הידועים כקשורים לבית הלבן, כך דיווח אתר החדשות 'בלומברג'.

הוא חלה בנגיף ב-26 בספטמבר באירוע שבו הכריז הנשיא טראמפ על איימי קוני בארט כמועמדת לבית המשפט העליון, כך מסרו המקורות. משפחתו של ביילי ביקשה מהבית הלבן שלא לפרסם את מצבו, והנשיא טראמפ מעולם לא דיבר בפומבי על כך לאור בקשת המשפחה.

חבריו של ביילי גייסו יותר מ-30,000 $ לשיקומו באמצעות תרומות, הבית הלבן סירב לומר האם טראמפ עצמו תרם כסף.

ביילי נמצאת כעת במרכז שיקום ויקבל רגל תותבת בחודשים הקרובים. "על משפחתו לשלם חשבונות רפואיים יקרים מאשפוז של חודשיים ומעלה, ועדיין יש לו דרך ארוכה לפני השיקום, ולפני שהוא יוכל לחזור הביתה", כך פרסמה משפחתו בחשבון בו אפשר לתרום למאמצים הרפואיים. "כשהוא יגיע הביתה יהיו שינויים משמעותיים הדרושים להתמודדות עם מוגבלותו החדשה והקבועה" נאמר בהודעה.

מטעם הבית הלבן סירבו להגיב. אתר 'בלומברג' מדווח כי המאמצים להגיע לביילי ולבני משפחתו בטלפון, בדואר אלקטרוני וברשתות החברתיות לא צלחו. ביילי הוא אחראי על אישורי מבקרים בבית הלבן, והוא גם עובד בשיתוף פעולה הדוק עם השירות החשאי.

אתר 'בלומברג' מדווח כי מומחי רפואה עדיין לומדים על המידה בה נגיף קורונה עלול לפגוע בגוף, אך אובדן זרימת הדם הוא אחד מהאפשריות. ידוע כי החיידק תוקף את מערכת כלי הדם ויכול לגרום לקרישי דם.

קורונה הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד