י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הפתיע את כולם

אביב גפן הוציא שיר עם גדול הזמר החסידי

אחד מהיוצרים הישראלים הגדולים הפתיע את עוקביו הרבים ברשתות החברתיות כשהודיע על שיר חדש שלו יחד עם אחד מגדולי הזמר החסידי אברהם פריד. השיר צפוי לצאת בשבוע הבא

 אביב גפן הוציא שיר עם גדול הזמר החסידי
אביב גפן בהופעה צילום: Moshe Shai/FLASH90

הזמר והיוצר שאף כונה בזמנו "גדול הזמרים הישראלים" אביב גפן הפתיע היום (רביעי) את מאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות כשהודיע כי בשבוע הבא ישיק דואט חדש יחד עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

מטעם יחסי הציבור של גפן, רמזו בתחילת השבוע כי "בהפתעה וללא התראה מוקדמת צפוי אביב להוציא דואט חדש ומאוד מפתיע" והוסיפו כי מדובר ב"משהו מאוד נפיץ וגדול שיעשה רעש מטורף מסיבות שתבינו בקרוב…כי זה משהו שאביב עוד לא עשה עד היום והרעש סביב זה יהיה דרמטי במיוחד".

הדואט החדש שנחשף הבוקר 

גם היום הדואט המפתיע לא נחשף באופן רשמי, אלא בצורה עקיפה כשפריד וגפן העלו לרשתות את אותה העטיפה. שמו של השיר החדש כפי שנחשף מהעטיפה הייחודית הוא "בצורת".

רק לאחרונה הוציא פריד את השיר שבורי לב יחד עם הזמר הדתי חנן בן ארי, זאת תקופה אחרי שחידש שירים ישראליים ישנים כמו "רק תפילה אשא" ו"מישהו הולך תמיד איתי".

אביב גפן נחשב לאחד הגדולים בזמר הישראלי, כשחלק מיצירותיו הפכו לקאנון ברפרטואר היצירה הישראלית. מבחינה פוליטית נחשב גפן לאיש שמאל, כאשר בצעירותו סרב להתגייס לצה"ל מטעמי מצפון ועורר זעם רב בקרב חלקים רבים בעם.

במהלך הופעה נטולת קהל שעברה בשידור חי בערוץ 12 בגל הראשון של הקורונה, הקדיש גפן את אחד משריו, שמדבר על קיטוב ושנאה, לתושבי בני-ברק שהיו אז תחת מצור עקב נגיף הקורונה. גפן ביקש מהציבור הישראלי להבין אותם ולא לשנוא או להאשים אותם ואף חשף כי הוא נוהג לבקר רבות בעיר התורה.

גפן העניק ראיון מיוחד לפרשנית חדשות 12, דנה וייס, שעסק במאבק שמוביל גפן עבור עובדי הבמה הפשוטים שנפגעו כלכלית בצל התפרצות הנגיף. במהלך הראיון התייחס גפן לשיר שהקדיש לתושבי בני ברק וסיפר את שהתרחש מאחורי הקלעים של אותו אירוע יוצא דופן במהלך משבר הקורונה.

"ירדתי מהבמה ולפתע ראיתי 420 הודעות חדשות" אמר גפן לוייס. הוא סיפר לה כי מישהו פרסם את מספר הטלפון שלו בבני ברק ואלו מיהרו לשגר לו הודעות נרגשות שגרמו לו לפרוץ בבכי. 

אביב גפן אברהם פריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד