י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נדבק בקורונה?

הבן נמצא חיובי: אביגדור ליברמן נכנס לבידוד

בעוד ראש הממשלה עדיין בבידוד, וחבר הכנסת דוד ביטן עדיין מאושפז בטיפול נמרץ, כעת מדווח כי גם חבר הכנסת אביגדור ליברמן נדרש לבידוד בעקבות חשיפה לבנו שהתגלה כחיובי לנגיף

הבן נמצא חיובי: אביגדור ליברמן נכנס לבידוד
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנפגש עם בנו שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, נכנס יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לבידוד עד ה-18 בדצמבר, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

עוד נמסר כי חבר הכנסת אביגדור ליברמן חש בטוב וימשיך בפעילותו בימים הקרובים מביתו.

אביגדור ליברמן הוא לא הבכיר היחיד השוהה בבידוד, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לבידוד בעקבות מזכירה בלשכת רה"מ שנמצאה חיובית לקורונה. מהבדיקה הראשונית היה נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד לאחר מכן התברר כי נתניהו כן נדרש לבידוד ואכן כך פעל על פי הנחיות משרד הבריאות".

נזכיר, כי לפני מספר ימים חלה ח"כ דוד ביטן בקורונה, אז דווח כי הוא שהה בספריית הכנסת יחד עם ראש הממשלה נתניהו למשך למעלה מרבע שעה ועל כן נתניהו יצטרך בידוד. עם זאת, בלשכת ראש הממשלה מיהרו אז לפרסם הכחשה, והבהירו כי נתניהו לא נפגש עם ביטן בזמן שהיה חולה.

לעומת נתניהו נכנסו לבידוד בעקבות ביטן כ-30 איש, ביניהם, השרה עומר ינקלביץ', יו״ר הקואליציה מיקי זוהר, חבר הכנסת אופיר כץ וחלק מעובדי סיעת הליכוד ששהו בבידוד בזמן שהכנסת הייתה בשבוע דרמטי מלא בהצבעות קריטיות ותהפוכות פוליטיות.

איווט ליברמן קורונה בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד