ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
טיסות ישירות לישראל

היסטוריה בבחריין: המדינה תקדם תיירות יהודית לממלכה

הרב מארק שנייר מוביל יוזמה לדרישתו של המלך חמאד אל כליפה מבחריין להביא תיירים יהודים לממלכה. ארגון ה-FFEU יתמקד בהבאת ארגונים יהודיים, פדרציות וחברי בתי כנסת מרחבי צפון אמריקה לביקור בבחריין

היסטוריה בבחריין: המדינה תקדם תיירות יהודית לממלכה
רגע חתימת ההסכם בין הארגון לממלכת בחריין צילום: באדיבות המצלם

הקרן להבנה אתנית (FFEU) השיקה את יוזמת התיירות היהודית בצפון אמריקה שתקל על מסלולים לקבוצות גדולות ולמטיילים בודדים.

את היוזמה החדשה מוביל נשיא ארגון ה-FFEU, הרב מארק שנייר, בעקבות הזמנתו של המלך חמאד אל כליפה מבחריין להביא עוד תיירים יהודים לממלכה.

בעקבות הסכמי אברהם הממלכה עברה מסלול של צמיחה מהירה במשיכת תיירות יהודית, במיוחד לאחר שאחד ממלונותיה המובילים - ריץ קרלטון - הודיע ​​כי יציע אוכל כשר, גם מלונות אחרים ילכו בעקבותיהם. רק לפני שבועיים הודיעה חברת התעופה של הממלכה, 'גולף אייר', כי תשיק טיסות ישירות לישראל בינואר 2021, מה שהופך אותה ליעדי נסיעות מבוקשים מאוד גם עבור ישראלים.

הרב מארק שנייר
הארגון יחד עם חברת ניהול יקל על מסלולי הטיול וסידורי הנסיעות למטיילים יהודים. הארגון יתמקד בהבאת ארגונים יהודיים, פדרציות וחברי בתי כנסת מרחבי צפון אמריקה לביקור בבחריין.

"יוזמה זו היא אחת מני רבות המבקשות לקדם את בחריין כיעד ייחודי שפונה לכל הקהילות המגוונות מרחבי העולם. כמרכז של דו קיום שליו עם היסטוריה עשירה, מורשת ונוף תיירותי, יוזמת תיירות זו תספק חוויה בלתי נשכחת לכל המבקרים ותפתח אופקים חדשים לתיירים יהודים המחפשים יעד חדש ומרתק", כך אמר השייח' זאיד בן ראשד אלזיאני, שר המסחר, התעשייה והתיירות של בחריין.

"במהלך פגישה עם הוד מלכותו חמד בן עיסא אאל ח'ליפה, הוא ביקש ממני להוביל יוזמה להכנסת ממלכת בחריין כיעד לקהילה היהודית בצפון אמריקה", אומר נשיא FFEU, הרב מארק שנייר ל"בחדרי חרדים". הרב הוסיף "אנו מקדמים את חברות הנסיעות המובילות במטרה ליצור חוויות תיירות יהודיות להתאמה אישית לבחריין. אני רוצה להודות לשר התיירות הנכבד, גם על תמיכתו הבלתי מעורערת ביוזמה זו".

בחריין היא ביתם של הקהילה היהודית הילידית היחידה במפרץ, כמו גם בית הכנסת הראשון ובית הקברות היהודי היחיד במפרץ. הקרן להבנה אתנית, שהוקמה בשנת 1989, היא הכתובת העולמית ליחסי יהודים-מוסלמים. נשיא FFEU,

מארק שנייר בחריין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד