ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ליקקנו פצעים

הנדל נפרד מהמשרד במתקפה: נתניהו ערבב בין צורך לאומי לצורך אישי

לאחר שהתפטרותו נכנסה הבוקר לתוקף, נפרד שר התקשורת יועז הנדל מהתפקיד אחרי שבעה חודשים ותקף את ראש הממשלה נתניהו. כן אמר: "אנחנו יוצאים לבחירות שנובעות מכישלון. אני אעשה הכל כדי לתקן"

הנדל נפרד מהמשרד במתקפה: נתניהו ערבב בין צורך לאומי לצורך אישי
ח"כ יועז הנדל צילום: גילי יערי, פלאש 90

עם כניסת התפטרותו לתוקף, שר התקשורת היוצא יועז הנדל, נפרד הבוקר (רביעי) מעובדי משרד התקשורת תוך שהוא מנצל את ההזדמנות לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכול הנוגע להתנהלותו במישור המשפטי והאישומים נגדו בתיקי 2000 ו-4000.

הנדל סיכם את הקדנציה הקצרה בת שבעה חודשים במשרד ואמר: "משרד שליקק את פצעיו מפרשת 4000 ו-2000. ראש ממשלה ופוליטיקאים אחרים שמערבבים בין צרכים לאומיים לבין צרכים אישיים לסיקור חיובי. והפיכת עובדי ציבור נאמנים לאויב המדינה. מדינה בתוך מדינה וזה לא משנה אם מדובר בקצינים בצה"ל, אנשי שב"כ, שופטים, פרקליטים או אנשי המשרד המופלא הזה".

"דיברתי על חשיבות התקשורת החופשית, המגוונת והמאוזנת שתפקידה לבקר פוליטיקאים, גם כשלא נעים ותאמינו לי זה לא נעים וכן גם לא מדויק תמיד", הוסיף השר ואמר לעובדי המשרד, "אז הנה בנאום הפרדה מכם אני לא צריך לדבר על כך יותר. בתקופה שלי בו חזר המשרד להתעסק בעיקר ולא בכותרות העיתונים והאינטרסים שמאחורי הדיווח על פוליטיקאים".

הנדל סיכם, "אנחנו יוצאים לבחירות שנובעות מכישלון. אני אעשה הכל כדי לתקן. לא יודע אם אחזור למשרד הזה או למשרד אחר אבל אני מתכוון לפעול למען עתיד טוב יותר ולאנשים שנמצאים כאן יש חלק בלהפוך את מדינת ישראל לטובה וראויה יותר".

כזכור ביום שני פיטר יו"ר כחול לבן בני גנץ את יועז הנדל מתפקיד שר התקשורת, לאחר שערק למחנהו של גדעון סער הבונה בימים אלה בית פוליטי חדש.

יועז הנדל משפטו של בנימין נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד