י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שבעים מהבטחות

המתמחים הכריזו שביתה בכל בתי החולים בארץ

במשרד הבריאות נערכים במרץ לתחילת המבצע הנרחב להפצת וחלוקת החיסונים לנגיף הקורונה, הערב מתברר כי חלק מאלו שאמורים לעמוד בחוד החנית של המבצע הגדול והנרחב, בכלל מתכננים שביתה ביום שני הקרוב

המתמחים הכריזו שביתה בכל בתי החולים בארץ
מחלקת קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעוד במשרד הבריאות נערכים במרץ לתחילת המבצע הנרחב להפצת וחלוקת החיסונים לנגיף הקורונה, וראש הממשלה בנימין נתניהו אף הצהיר לא אחת כי במוצאי שבת הוא יקבל לגופו את החיסון של חברת 'פייזר' בבית החולים שיבא, כאשר השאלה היא רק האם זה יתבצע לעיני המצלמות או לא, מתברר הערב (רביעי) כי חלק מאלו שאמורים לעמוד בחוד החנית של המבצע הגדול והנרחב, בכלל מתכננים שביתה ביום שני הקרוב.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', הכריז ארגון המתמחים 'מרשם' על שביתה כללית של כלל המתמחים בכל רחבי הארץ.

טענותיהם של המתמחים מופנות אל שר הבריאות יולי אדלשטיין, לאור כך שעדיין לא חתם על הפיילוט שאמור לקצר את שעות התורנויות העומדות היום על 26 שעות ביממה, ולא רק שהפיילוט לא אושר, אלא הוארכה הוראת ההיתר להמשיך את המצב הקיים.

ד"ר ריי ביטון, יו"ר ארגון 'מרשם' טוען כי "מנצלים את המחויבות שלנו למטופלים, ומנצלים את העובדה שאנחנו קורסים תחת הנטל ואין לנו זמן לדאוג לעצמינו, אז היום אנחנו אומרים לא עוד".

"אנחנו שבעים מהבטחות חסרות תוחלת, הגיע שלב המעשים, אנחנו דורשים קיצור תורנויות עכשיו", אומרים בארגון 'מרשם' המייצג את המתמחים.

שביתה מתמחים שביתת רופאים מרשם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד