י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התרגשנו מאד"

סגירת המעגל של איש התקשורת ופעיל רשת מדובאי

שבועות ספורים לאחר שפגש איש תקשורת ישראלי בקניון בדובאי והסכים להתבטא בפנים גלויות, הגיע פעיל הרשת מאג'ד אלסראח לביקור בישראל והשיב ביקור גומלין לעיתונאי. לצד זאת, התרגש לבקר בכותל המערבי וביד ושם

סגירת המעגל של איש התקשורת ופעיל רשת מדובאי
רועי קייס עם מאג'ד אלסראח צילום: באדיבות המצלם

פעיל הרשת מדובאי מאג'ד אלסראח שהגיע לישראל עם משלחת נכבדה מאיחוד האמירויות ומבחריין השכנה, פגש את רועי קייס, איש התקשורת המומחה לעולם הערבי בתאגיד השידור הישראלי 'כאן 11'.

השניים נפגשו בחודש אוגוסט בקניון בדובאי יום וחצי אחרי ההכרזה הראשונית על הסכם הנרמול עם האמירויות, האיש החביב מדובאי היה מהראשונים ששוחחו עם תקשורת ישראלית בפנים גלויות. ואתמול (רביעי) הוא נפגש בירושלים עם מי שראיין אותו לפני מספר חודשים בדובאי כשהכל היה נשמע כמו חלום, אך מאז עברו הרבה מים בכנרת והחלום של השלום קרם עור וגידים.

ל'בחדרי חרדים' אומר רועי קייס, כי הוא מתרגש מאד. "שנינו התרגשנו לראות אחד את השני, לפני מספר חודשים הכל היה נראה כל כך לא אמיתי, אבל הנה זה קרה, והם הופיעו כאן בארץ, נפגשנו בירושלים, וקבענו להיפגש שוב בעתיד בדובאי".

כמו כן באופן מפתיע, הגיע אתמול לאולפן 'כאן 11', אחד מחברי המשלחת מאיחוד האמירויות, צעיר ממוצא מצרי, עבדאללה (בודה) שדובר עברית רהוטה, אותה למד באוניברסיטה בקהיר. באולפן הישראלי הוא סיפר בשידור חי על ביקורו המרגש בארץ, בכותל המערבי וב'יד ושם', בכפר דרוזי בצפון ובתל אביב, שם נפגש עם תושבי העיר והתרגש יחד איתם. הוא סיפר כי "המשלחת כל כך התרגשה לראות את כמות האהבה מאנשים במיוחד כשהם ביקרו בכותל המערבי".

מאג'ד אלסראח רועי קייס הסכם שלום בחריין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד