י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נכדו של האדמו"ר

האב מירר בבכי בהלוויה של בנו שטבע במקווה • צפו

אמש נערכה הלוויה קורעת לב לבחור מרדכי דוב פאנעט ז"ל בן ה-14 מחסידות סאטמר שטבע למוות במקווה במונסי | במהלך מסע ההלוויה אביו ספד לו בבכי | "למדנו יחד מול החנוכיה כל לילה" | צפו

האב מירר בבכי בהלוויה של בנו שטבע במקווה • צפו
אביו של מרדכי דוב פאנעט ז"ל צילום: צילום מסך

אמש (רביעי) אירעה טרגדיה נוראה כאשר נער צעיר טבע למוות במקווה במונסי, ניו יורק. הבחור בן ה-14 הגיע לטבול במקווה המקומי, החליק, ספג מכה בראשו ונותר ללא הכרה בתוך המים. רק כעבור זמן רב מישהו מצא אותו לדאבון לב ללא רוח חיים.

אתמול נערכה הלוויתו והאביו ספד לו בבכי: "למדנו ובילינו יחד כל ערב אחרי הדלקת נרות חנוכה, היינו יושבים מול הנרות ומדברים יחד על חנוכה, אמרנו יחד ויהי נועם, ופתאום אתה לא איתי יותר".

כזכור הבחור מרדכי דוב פאנעט ז"ל בן ה-14 מחסידות סאטמר, טבע למוות אתמול במהלך טבילה במקווה במונסי. המנוח ז"ל הינו נכדו של האדמו"ר מדעשש בורו פארק, רבי נחום מאיר פאנעט זצ"ל, שבית מדרשו נמצא בשדרה ה-16 פינת רחוב 57, בנו של יבלחט"א הרב יואל בנימין אלתר פאנעט.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי מרדכי דוב ז"ל נכנס למקווה הסמוך לביתו הבוקר לפני התפילה כשהוא לבדו במקום, לדאבון לב הוא החליק במדרגות העשויות מתכת, נפל לתוך בור המים ואיבד את ההכרה, שם שכב עד שמצא אותו אחד הטובלים כשהוא ללא רוח חיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המקווה נמצא בבית פרטי, כך שאף אחד לא היה במקום בזמן שהבחור החליק, והוא לא יכול היה לקבל עזרה רפואית.

מסע הלוויה נערך בצהריים מבית המדרש הגדול של סאטמר במונסי, דרך ישיבת 'קנין תורה' סאטמר, שם למד, לבית החיים סאטמר בקרית יואל, שם נטמן.

מונסי מקווה סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד