י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הלילה, 'זאת חנוכה': מרן שר התורה ישתתף ב'לדרמן' בתפילה לזיווגים של "רינה של תורה"

התרגשות וציפייה לקראת השתתפות מרן שר התורה שליט"א במעמד התפילה המסוגל לזיווגים שע"י "רינה של תורה" הלילה, חצות "זאת חנוכה", לישועת מעוכבי זיווג ומצפי ישועה כסדר המסוגל והמתוקן בו נושעו רבים • מרן שליט"א יעמוד בראש המעתירים בביהמ"ד לדרמן, והעיד במכתב מיוחד "בוודאי הוא שעת רצון גדול ביותר כאשר כבר הוכח ונתפרסם"  • הכניסה למעמד מוגבלת רק למקבלי אישורים מראש עקב הנחיות התקופה

הלילה, 'זאת חנוכה': מרן שר התורה ישתתף ב'לדרמן' בתפילה לזיווגים של "רינה של תורה"
הגר"ח קנייבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

היערכות וציפייה בקרב המוני ישראל לקראת הופעתו הציבורית הראשונה מאז שחלה של מרן הגר"ח שליט"א אשר תתקיים הלילה בחצות - "זאת חנוכה", בו יעתירו עמלי התורה שע"י הכוללים "רינה של תורה" כסדר הסגולה המיוחדת כפי שהורה וסמך ידו מרן שר התורה שליט"א אשר יעמוד בראשם. במכתבו המיוחד הוסיף "ובל"נ אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם, ונכון שכל הצריכים לישועה ישתדלו מאד להזכר בתפילה זו, ובס"ד יצאו מאפילה לאור גדול".

ניתן למסור כאן שמות למעמד התפילה הקדוש>>>

במכתבו אל עמלי התורה של הכוללים, כותב עוד מרן הגר"ח: "כאשר מאות אברכים לומדים שעות רצופות בתענית דיבור, דבר גדול הוא מאד. אמרו חז"ל במקום הרינה שם תהא תפילה, וכאשר תקומו מן הלימוד בוודאי הוא שעת רצון גדול ביותר כאשר כבר הוכח ונתפרסם שרבים זכו לישועה בזיווג ובזש"ק ובשאר עניינים עי"ז, כי תפילה זו אינה שבה ריקם ובוודאי מתקבלת כמו שאמרו חז"ל הקב"ה עושה לו חפצו". מרן מוסיף: "בלי נדר אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם, ונכון שכל הצריכים לישועה ישתדלו מאד להזכר בתפילה זו ובס"ד יצאו מאפילה לאור גדול". כידוע, סגולת הקודש של "רינה של תורה" והתפילה למען  ישועת מעוכבי זיווג הנמצאים תמיד על שולחנו, קרובה מאד לליבו של הרב, והגעתו בתקופה זו מעוררת התרגשות וציפייה רבה.

עקב הנחיות התקופה למניעת קורונה המעמד ייערך באופן מוקפד ובזהירות, ולפיכך לא תתאפשר כניסת קהל למעט בעלי אישור מיוחד מראש. כמו כן נוכח זאת בהוראת הרבנים שליט"א עזרת נשים תהיה סגורה, והמעמד יתקיים בנוכחות קהל מועט שיתפרס בקומות הבנין בכללים הנדרשים. המוני ישראל יוכלו להצטרף לשידור החי ולהתפלל יחד עם תפילת הרבים כדברי רשכבה"ג מרן שליט"א.

להרבות כוח התורה לזכות המבקשים, מאות האברכים יעתירו בתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של ג' שעות בתענית דיבור, ולאחריה תפילת הרבים כסדר המתוקן לזמן מסוגל ומקודש זה בבקשה ובהעתרה באווירה המיוחדת של בקיעת שערי שמים. לפני התיבה ייגשו בפרקי התחינה המיוחדים הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א, הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ראש הכוללים, בנו חביבו של מרן הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א, אשר ישפכו שיח לפני התיבה לבקש רחמים. 

כידוע וכמפורסם, ישועות רבות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמד, מהם מקרים קשים וכואבים ביותר של מעוכבי זיווג, אשר פורסמו זה מכבר כסגולה בדוקה ומנוסה לפליטת ישועה.

ניתן למסור כאן שמות למעמד התפילה הקדוש>>>

מעוכבי שידוך זאת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד