י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זמן מסוגל למעוכבי שידוך

שידור חי מ'לדרמן': הצטרפו עכשיו למעמד התפילה לזיווגים של "רינה של תורה" בהשתתפות מרן שר התורה

הצטרפו לתפילת הרבים בהשתתפות מרן שר התורה שליט"א  כעת מתקיים מעמד התפילה המסוגל לזיווגים שע"י "רינה של תורה" לישועת מצפי ישועה המסוגל והמתוקן בו נושעו רבים • מרן שליט"א העיד במכתב מיוחד "בוודאי הוא שעת רצון גדול ביותר כאשר כבר הוכח ונתפרסם"  • הכניסה למעמד מוגבלת רק למקבלי אישורים מראש עקב הנחיות התקופה

שידור חי מ'לדרמן': הצטרפו עכשיו למעמד התפילה לזיווגים של "רינה של תורה" בהשתתפות מרן שר התורה
המעמד אשתקד צילום: רינה של תורה

עכשיו:  עמלי התורה שע"י הכוללים "רינה של תורה" בתפילת הרבים כסדר הסגולה המיוחדת כפי שהורה וסמך ידו מרן שר התורה שליט"א העומד בראשם. במכתבו המיוחד הוסיף "ובל"נ אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם, ונכון שכל הצריכים לישועה ישתדלו מאד להזכר בתפילה זו, ובס"ד יצאו מאפילה לאור גדול".

במכתבו אל עמלי התורה של הכוללים, כותב עוד מרן הגר"ח: "כאשר מאות אברכים לומדים שעות רצופות בתענית דיבור, דבר גדול הוא מאד. אמרו חז"ל במקום הרינה שם תהא תפילה, וכאשר תקומו מן הלימוד בוודאי הוא שעת רצון גדול ביותר כאשר כבר הוכח ונתפרסם שרבים זכו לישועה בזיווג ובזש"ק ובשאר עניינים עי"ז, כי תפילה זו אינה שבה ריקם ובוודאי מתקבלת כמו שאמרו חז"ל הקב"ה עושה לו חפצו". מרן מוסיף: "בלי נדר אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם, ונכון שכל הצריכים לישועה ישתדלו מאד להזכר בתפילה זו ובס"ד יצאו מאפילה לאור גדול". כידוע, סגולת הקודש של "רינה של תורה" והתפילה למען  ישועת מעוכבי זיווג הנמצאים תמיד על שולחנו, קרובה מאד לליבו של מרן שליט"א, ומכתבו עורר התרגשות רבה.

ניתן למסור כאן שמות להזכרה במעמד הקדוש>>>>

עקב הנחיות התקופה למניעת קורונה המעמד נערך באופן מוקפד ובזהירות, ולפיכך לא אופשרה כניסת קהל למעט בעלי אישור מיוחד מראש. כמו כן נוכח זאת בהוראת הרבנים שליט"א עזרת נשים סגורה, והמעמד מתקיים בנוכחות קהל מועט שהתפרס בקומות הבניין בכללים הנדרשים.

להרבות כוח התורה לזכות המבקשים, מאות האברכים ניגשו לתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של ג' שעות בתענית דיבור, ולאחריה תפילת הרבים כסדר המתוקן לזמן מסוגל ומקודש זה. לפני התיבה ייגשו בפרקי התחינה המיוחדים הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א, הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ראש הכוללים, בנו חביבו של מרן הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א, לשפוך שיח ולבקש רחמים. 

כידוע וכמפורסם, ישועות רבות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמד, מהם מקרים קשים וכואבים ביותר של מעוכבי זיווג, אשר פורסמו זה מכבר כסגולה בדוקה ומנוסה לישועה.

ניתן למסור כאן שמות להזכרה במעמד הקדוש>>>>

 

 

 

 

 

 

 

 

רינה של תורה מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד