י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לפני שנה זה לא היה קורה"

צפו בתיעוד: כשאברהם פריד ריגש את אביב גפן

אחרי שהכריזו על שירם המשותף שיצא לאור בשבוע הבא, פורסם סרטון מיוחד בו נראה אברהם פריד מקיים מרכבו בארה"ב שיחת וידאו עם הזמר הישראלי אביב גפן | "אני מקווה שאנחנו נהיה השליחים לאחד את העם. אם היה צורך לאחדות בכל השנים, עכשיו יש צורך אפילו יותר"

צפו בתיעוד: כשאברהם פריד ריגש את אביב גפן
אביב גפן//אברהם פריד צילום: פלאש90

כחלק ממסע יחסי הציבור לדואט החדש של גדול הזמר הישראלי אביב גפן עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד, פרסמו השניים סרטון ובו נראה אביב גפן מתקשר לספר לאברהם פריד שהוא שמע את השיר והתרגש. "תודה רבה לך, זה כבוד בשבילי". 

אברהם פריד ענה לו ש"אני מקווה שאנחנו נהיה השליחים לאחד את העם. אם היה צורך לאחדות בכל השנים, עכשיו יש צורך אפילו יותר". 

כזכור, הזמר והיוצר שאף כונה בזמנו "גדול הזמרים הישראלים" אביב גפן הפתיע אתמול (רביעי) את מאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות כשהודיע כי בשבוע הבא ישיק דואט חדש יחד עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

מטעם יחסי הציבור של גפן, רמזו בתחילת השבוע כי "בהפתעה וללא התראה מוקדמת צפוי אביב להוציא דואט חדש ומאוד מפתיע" והוסיפו כי מדובר ב"משהו מאוד נפיץ וגדול שיעשה רעש מטורף מסיבות שתבינו בקרוב…כי זה משהו שאביב עוד לא עשה עד היום והרעש סביב זה יהיה דרמטי במיוחד".

הדואט החדש שנחשף הבוקר 

גם אתמול הדואט המפתיע לא נחשף באופן רשמי, אלא בצורה עקיפה כשפריד וגפן העלו לרשתות את אותה העטיפה. שמו של השיר החדש כפי שנחשף מהעטיפה הייחודית הוא "בצורת".

רק לאחרונה הוציא פריד את השיר שבורי לב יחד עם הזמר הדתי חנן בן ארי, זאת תקופה אחרי שחידש שירים ישראליים ישנים כמו "רק תפילה אשא" ו"מישהו הולך תמיד איתי".

אביב גפן אברהם פריד דואט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד