י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחד מהם קטין

שני תושבי בני ברק ניסו להתנקש באישה

כנדר שני תושבי בני ברק הוגש הצהרת תובע לקראת הגשת כתבי אישום בגין ניסיון ירי לעברה של אישה בעיר ראשון לציון לפני חודש. מעצרם הוארך עד יום שני

שני תושבי בני ברק ניסו להתנקש באישה
מכוון אקדח צילום: pixabay

לאחר פעולות חקירה מאומצות, משטרת ישראל סיימה את חקירת ניסיון הירי לעבר אישה שארע במרכז הארץ בחודש אוקטובר האחרון. מיוחד החקירה הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע על הכוונה להגיש כתב אישום כנדר שני תושבי בני ברק ומצרם הוארך עד יום שני הקרוב.

בסוף חודש אוקטובר האחרון, ב -29.10 אירע ניסיון התנקשות בעיר ראשון לציון. מחקירת המשטרה עלה כי חשוד רעול פנים התקרב לעבר אישה שהלכה ברחוב הנביאים בראשון לציון וכניסה לירות לעברה מטווח קמר באמצעות האקדח שהחזיק בידו.

מסיבה לא ברורה אירע מעצור בנשק והאקדח לא ירה, והחשוד ברח לעבר רכב שהמתין לו בסמוך יחד עם נהג רעול פנים גם הוא, והשניים נמלטו. 

בעקבות המקרה החלה חקירת המשטרה ותיק החקירה הועבר הטיפול היחידה המרכזית שהחלה באיסוף ממצאים הקושרים את החשודים למעשה. בסוף חודש נובמבר נעצר אחד החשודים - קטין כבן 16 מהעיר בני ברק והוא הועבר לחקירה. בהמשך לזה, כשבוע לאחר התייחסות נעצר חשוד נוסף בן 21 גם הוא מבני ברק, והועבר אף הוא לחקירה במפלג התשאול. מעצרם של השניים הוארך מעת לעת ומהחקירה עלה כי אומר האירוע על רקע פלילי.

היום, כאמור, הוגשה הצהרת תובע ומעצרם הוארך בארבעה ימים נוספים עד ליום 21.12.20 אז צפויה להגיש נגדם הפרקליטות כתב אישום בבית המשפט.

התנקשות ראשון לציון הצהרת תובע משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד