י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת דרמת פינוי בכוח?

טראמפ ליועציו: "מסרב לעזוב את הבית הלבן ב-20 בינואר"

ככל שעת עזיבתו את הבית הלבן מתקרבת, טראמפ הופך למתוח ועצבני יותר. על פי דיווח בשעות האחרונות, הנשיא אמר ליועציו כי הוא יסרב לעזוב את הבית הלבן ב-20 בינואר. התאריך בו אמור ביידן להיכנס אליו. טראמפ סובל לדבריהם מ"התקפי זעם" ומתכנן שורת נקמות 

טראמפ ליועציו: "מסרב לעזוב את הבית הלבן ב-20 בינואר"
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אומר ליועציו הקרובים כי יסרב לעזוב את הבית הלבן ביום ההשבעה, כשהוא אומר זאת מתוך "התקפי זעם מאסיביים" בעקבות הפסד שלו בבחירות. כך על פי דיווח חדש ב'דיילי מייל' הבריטי.

שישה שבועות עברו מאז שטראמפ הפסיד בבחירות והשבוע אישרה ועדת הבחירות כי ג'ו ביידן הוא המנצח במרוץ הנשיאות השנוי במחלוקת. טראמפ הגיש עשרות תביעות בכמה מדינות כדי לבטל את תוצאת הבחירות וטען להונאת בוחרים גדולה במטרה להישאר בתפקיד.

כעת, על פי הדיווחים, בחודש שנותר עד לחילופי השלטון, טראמפ מתכנן דרכים להתמודד עם ההפסד, ומתכנן נקמה ברפובליקנים, כשהוא מאמין כי הם לא תמכו בו, הוא מתכנן נקמה במגישים של רשת 'פוקס ניוז' ומנהליה, וגם בחברי הקונגרס וחברי הקבינט שלו.

"הוא קיבל כל כך הרבה מידע מוטעה, שלדעתי הוא באמת חושב שהדבר הזה נגנב ממנו", אמר אחד היועצים של טראמפ ל'דיילי מייל'. על פי הדיווחים, טראמפ שוקל גם לתת חנינה למספר אנשים המקורבים אליו, כולל מקורבים לבעלי עסקים ובעלי ברית שלו.

טראמפ גם אמר לאנשי הצוות כי אין לו שום רצון לדון בשאלה האם הוא ישתתף בטקס ההשבעה של ג'ו ביידן. על פי הדיווחים, כמה מבני בריתו הקרובים של טראמפ לחצו עליו לוותר על המאבק נגד תוצאות הבחירות ובמקום זאת לתכנן את עתידו לאחר סיום כהונתו, ולתכנן את מרוץ פוטנציאלי בשנת 2024.

הבחירות לנשיאות ארצות הברית הבית הלבן דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד