י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נחוש ללכת לבחירות

איבד אמון בנתניהו: בנט דחה הצעה מפתה

המערכת הפוליטית הגיעה לנקודת הרתיחה, השמועות והספוקלציות מופצים בזה אחר זה. על פי דיווח הערב, בליכוד הציעו לנפתלי בנט שלושה תיקים בכירים על מנת שייכנס לממשלה, אך זה סרב להצעה ומסר: "במקום לדאוג למובטלים ולפרנסה, נתניהו מחפש ממשלת קומבינה עם מנסור עבאס"

איבד אמון בנתניהו: בנט דחה הצעה מפתה
נפתלי בנט כשר סביב שולחן הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד ימים ספורים באם לא יאושר תקציב, ומסתמן שאכן כך יהיה, ההליכה לבחירות נוספות תהפוך לעובדה מוגמרת. בתוך כך, הרוחות סוערות במערכת הפוליטית כאשר בליכוד עושים קולות של רצון עז להימנע מבחירות בעת הזו.

על פי דיווח הערב של עמית סגל ב'חדשות 12', יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט קיבל היום (חמישי) הצעה מפתה מ'הליכוד', לפיה ימינה תיכנס לממשלה ותייתר את התלות של הליכוד בכחול לבן, באם נפתלי בנט היה מסכים להצעה, הייתה מקבלת מפלגתו לא פחות מתיק הביטחון, ובנוסף עוד שני תיקים בכירים (אחד מהם תיק התחבורה), כמו גם הבטחה לקיום הממשלה ל-4 שנים.

על פי הדיווח, מדובר היה בהצעה לממשלה ללא כחול לבן, כאשר בליכוד טענו כי אם בנט יצטרף, הם כבר ישיגו עריקים מפלג כחול לבן להשלמת הרוב. יניר קוזין מ'מעריב' הוסיף וציין כי ההצעה הובאה בפני ימינה אתמול וגם היום, אך היא לא כללה הצעה לרוטציה על ראשות הממשלה.

גורמים המעורים בפרטים אמרו הערב ל'מעריב' כי "בנט איבד אמון ביכולת של נתניהו לנהל את הקורונה ואת הכלכלה - וסבור שהוא צריך להחליף את נתניהו בבחירות. לכן דחה את ההצעה על הסף".

ב'ימינה' אשרו את הדיווחים ומסרו: "במענה לשאלות כתבים, נבהיר, כי יו״ר ימינה נפתלי בנט דחה על הסף את הצעת הליכוד להיכנס לממשלה תמורת תיק הביטחון ועוד 2 תיקים בכירים וכיבודים נוספים".

עוד הוסיפו בימינה "במקום לדאוג למובטלים ולפרנסה, נתניהו מחפש ממשלת קומבינה עם מנסור עבאס. נתניהו עסוק בפוליטיקה במקום בטיפול בבעיות של ישראל פנימה לכן צריך בחירות בזק, ואנחנו נביא הנהגה חדשה לישראל״.

נפתלי בנט מפלגת הליכוד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד