ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הפעיל שיקול דעת

ליברמן הפר ההנחיות? החתונה צוינה במספר אירועים

לאחר שהפר את ההנחיות כבר בגל הראשון, וקרא להפעיל שיקול דעת עצמי, חתונת בנו של יו"ר ישראל ביתנו צוינה במספר אירועים שונים, לאחריהם נאלץ ליברמן להיכנס לבידוד | הוא דוחה את הטענות: "במהלך הטקס שוטרים פקדו א המקום, ערכו בדיקה, ספרו והסתכלו, ולאחר מכן עזבו את המקום ללא כל טענה"

ליברמן הפר ההנחיות? החתונה צוינה במספר אירועים
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ביום שני שעבר נערכה חתונת בנו של אביגדור ליברמן, קובי. לאחר שהחתן עצמו אומת כחולה קורונה, נכנס אתמול (רביעי) אביו לבידוד, היום התברר כי לא מדובר רק בטקס אחד של החתונה, אלא בסדרת אירועים לציון השמחה.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', החתונה של בן יו"ר ישראל ביתנו, צוינה במספר אירועים כאשר בכל אירוע השתתפו אורחים שונים, עובדה שהגדילה את מספר האנשים שנחשפו לנגיף הקורונה. וזאת כאשר הנחיות משרד הבריאות מתירות קיום אירועים עד ל-10 אנשים במבנה סגור, ו-20 בשטח פתוח.

בלשכתו של ליברמן הכחישו את הדיווח וטענו כי החתונה התקיימה באופן מצומצם ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, "ביום שני ב-7 בדצמבר נערך טקס החופה של בנו הבכור של ח"כ ליברמן, במתכונת מצומצמת ובהתאם להנחיות וכללי משרד הבריאות. יתרה מזאת, במהלך הטקס שוטרים פקדו א המקום, ערכו בדיקה, ספרו והסתכלו, ולאחר מכן עזבו את המקום ללא כל טענה או הערה לבעלי השמחה או למשתתפים בטקס", נמסר.

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שליברמן מפר הנחיות, כבר במהלך הסגר של הגל הראשון נצפה אביגדור ליברמן נכנס למספרה שנפתחה במיוחד עבורו, בניגוד לחוק. בנוסף קרא ליברמן לא אחת כי לא צריך להישמע להנחיות משרד הבריאות, וכי כל אחד צריך להפעיל את שיקול דעתו.

כזכור, אתמול דווח כי לאחר שנפגש עם בנו שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, נכנס יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לבידוד עד מחר ה-18 בדצמבר, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. עוד נמסר כי חבר הכנסת אביגדור ליברמן חש בטוב וימשיך בפעילותו בימים הקרובים מביתו.

יצוין כי אביגדור ליברמן הוא לא הבכיר היחיד השוהה בבידוד. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לבידוד בעקבות פגישתו לפני ימים מספר עם נשיא בית הדין של הליכוד, עו"ד מיכאל קליינר שנמצא חיובי לקורונה. 

אביגדור ליברמן קורונה בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד