י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דוחה את הפרסומים

פוטין בחיוך: אם הייתי רוצה, נבלני היה מת

"אם הייתי רוצה, הוא היה מת", כך אמר בחיוך נשיא רוסיה פוטין, כאשר נשאל בעניין הפרסומים כי הקרמלין היה מעורב בהרעלתו של מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני

פוטין בחיוך: אם הייתי רוצה, נבלני היה מת
ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה צילום: pixabay

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכחיש את הדיווחים כי רוסיה ניסתה להתנקש בחייו של האופוזיציונר אלכסיי נבלני, ודוחה את האשמות כי הקרמלין היה מעורב בהרעלת מנהיג האופוזיציה. "אם הייתי רוצה, הוא היה מת".

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים בוידאו, לעג הנשיא פוטין מאותם דיווחים כי הקרמלין היה מעורב בהרעלת מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני, ואמר שאם הוא היה רוצה שהוא ימות 'זה היה נעשה'. הנשיא הרוסי האשים גם כן את סוכנויות הביון האמריקניות שלדבריו טופלות האשמות נגד רוסיה.

דבריו הגיעו מספר ימים לאחר שמקורות גרמנים טענו כי רוסיה ניסתה להתנקש בחייו של נבלני באמצעות גז העצבים נוביצ'וק, פעם שנייה לאחר ששרד את ההתקפה הראשונה באוגוסט האחרון.

"אם היה רצון כזה, זה היה נעשה", אמר פוטין תוך כדי שהוא מצחקק על ההרעלה לכאורה של נבלני.

כזכור, נבלני חלה ב-20 באוגוסט במהלך טיסה פנימית ברוסיה והוטס כשהוא בתרדמת לגרמניה לשם טיפול, יומיים לאחר מכן לאור הידרדרות במצבו הרפואי.

מעבדות בגרמניה, צרפת ושוודיה, ביצעו בדיקות של אמצעי לחימה כימיים, וקבעו כי הוא נחשף לגז העצבים נוביצ'וק שפותח בתקופת ברית המועצות.

ניסיון התנקשות ולדימיר פוטין אלכסיי נבלני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד